mistä hoitotaso pinnasänkyyn?
no, otsikossa ongelmani. olen joskus nähnyt pinniksen päälle/reunoille laitettavan hoitotason, tietääkö kukaan saako niitä valmiina mistään? meillä on ikean " halpis" pinnis, ollut jo käytössä ykkösellä, enkä uutta haluaisi. ekan lapsen kokemusten jälkeen totesin, ettei perinteistä hoitotasoa/pöytää tarvita eikä sille oikein uudessa kodissa ole järkevää paikkaakaan.
Kommentit (4)
Moikka!
Me ostettiin meidän pojalle pinniksen päälle sellanen " muvitettu" kovapohjainen hoitotaso Prismasta. Siinä oli toisessa päässä sellaset stopperit,että pysy pinniksen reunassa kiinni...
Meille ei vanhaan asuntoon mahtunut mitenkään järkevästi hoitopöytää ja toi oli kyllä ihan kätevä!
t.kiiuli&pikku-ukkeli
Citymarketissa olen nähnyt muistaakseni brio-merkkisiä hoitotasoja pinniksen päälle. Ja saa noita varmasti lastentarvikeliikkeistäkin. Hinta oli muistaakseni jossain 65 euroa. Itsellä ei ole tuota kyseistä hoitotasoa, joten käytännön kokemusta ei ole.
En enää muista, paljonko tuo maksoi, kun ostosta on kohta neljä vuotta, mutta ei se kyllä noin kallis ollut, kuin edellisessä viestissä mainittu Brion taso. Tuo meidän ei tietääkseni ole minkään merkkinen, kiiuli-80:n kuvaus kuulosti juuri siltä, mitä meilläkin oli.
Me ostimme sellainen Tikkutilan Pikkuhurmurista, eli eiköhän niitä noista lastentarvike kaupoista löydy. Meillä on samanlainen kuin kiiuli-80 kuvaili. On ollut todella kätevä ja juuri meidän pieneen kotiin sopiva. Katsottiin myös sitä Brion omaa (meillä brion sänky) mutta tuntui jotenkin turhan massiiviselta. Hyvä lisä tähän " yhdistelmään" on ollut sellainen sängyn reunaan kiinnitettävä kankainen lokerikko. Siinä olen pitänyt rasvoja yms. tarpeellista.
-Vivi