Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ns. Musta leski?

Vierailija
19.11.2024 |

Kävi tuossa kerran yöllä mielessä, että tuotan vain pahaa.

Ensimmäinen mieheni (erosimme kauan sitten) menehtyi äskettäin alkoperäisistä syistä.

Toinen mieheni sairastui vakavasti n. 1 v. kuluttua ensitapaamisestamme, hoidin häntä pitkään kotona ja hän menehtyi 5 v. liiton jälkeen.

Nykyiselläni todettiin vakava, parantumaton sairaus melkein heti entitapaamisemme jälkeen. Tänä vuonna saimme kuulla, että hänellä on mahd. vielä toinenkin parantumaton sairaus. Tutkimukset ovat vielä kesken.

Enpä oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Leski ihan itse aiheuttaa miestensä kuolemat, tahallaan ja tarkoituksella.

Älä tunnusta.

Vierailija
2/7 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet meidän kiinnostavien ihmisten listalla.

SuPO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei aio jatkaa, mutta kiittää tuosta, että olen kiinnostava.

1. kommentoijalle sanoisin, että en ole aiheuttanut mitään! (Mitä nyt syöttänyt läskkastketta ja Karjalanpaistia...)

Ja minä olen aivan tosissani. Legit. Wallah!

Vierailija
4/7 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Miesten omat elintavat sairastuttavat heidät. Saattavat hakeutua kylläkin hanakammin suhteisiin jos "jotakin on vialla" ja kaipaavat hoivaavaa naista. Hyvinvoivien miesten perässä saa lähinnä juosta

Vierailija
5/7 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista aluksi, onko sinulla kahdeksan jalkaa.

Vierailija
6/7 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosissasi, että sinun kanssasi oleminen aiheuttaa miehelle kuin miehelle jonkin parantumattoman sairauden?

Vierailija
7/7 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosissasi, että sinun kanssasi oleminen aiheuttaa miehelle kuin miehelle jonkin parantumattoman sairauden?

AP tässä. Korreloivatko nämä sinun mielestäsi mitenkään toisiaan? Tietenkään ei, järjellisesti ajatellen. Olen myös ihminen, jolla on ollut elämässään ns. kovin paljon huonoa tuuria. Tilastollinen normipoikkeama?