Epäiletkö postimiehen käyneen kylässä jos isä on kropaltaan ismo laitela ja aikuinen poika, kuin kalle laitela. Toinen on iso köriläs ja
Toinen sellainen siro ja 10cm lyhyempi. Eikö pojan pitäisi kasvaa isäänsä suuremmaksi. Niinhän se usein tosielämässä menee. Joo tiedän, etteivät ole oikeasti isä ja poika, mutta tunnen tällaisen tapauksen oikeasti. Aikuinen poika on huomattavasti isäänsä pienempi. Meillä ovat pojat kasvaneet isäänsä paljon isommiksi.
Kommentit (8)
Joo on taas ihme settiä. Palstaileeko ap jostain hoitolaitoksesta? Sinne ainakin kuuluisit.
Mä tunnen yhden. Mieheni. Hän on 175cm ja hänen isänsä on miltein 190cm. Hänen äitinsä 150cm tatti joten se lienneen syynä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden. Mieheni. Hän on 175cm ja hänen isänsä on miltein 190cm. Hänen äitinsä 150cm tatti joten se lienneen syynä.
Onko se mun veli? Meinasin just sanoa samaa, minä kyllä muistelisin että äiti olisi ollut vähän pidempi, jotain 160 cm. Kerro veljelle terkkuja, viimeksi kun nähtiin ei kyllä maininnut menneensä naimisiin:D
Naurettavaa logiikan puutetta ajatella, että lapset kasvaisi *aina* vanhempiaan pidemmiksi. Eli oltais jotain viisimetrisiä jo ajanlaskun alun jälkeen tapahtuneen kasvun seurauksena, eikä loppua näkyisi?
Aloittajan kannattaa nyt keskittyä tasoisiinsa pohdintoihin. Vinkkinä: ei laiteta sitä rimaa liian korkealle siellä.
Heh Mun kaks veljeä on naamasta kuin kaksi marjaa, toinen isää pidempi, toinen reilusti lyhyempi. Äiti puolitoistametrinen, itse muutaman sentin pidempi.
En epäile mitään. Ei ole minun asiani epäillä kenenkään isyyksiä. Sitä paitsi kyllä ne äidinkin geenit vaikuttaa. Voi olla pieni ja siro äiti.