Mies suuttui kun sanoin, että haluan tapailla aluksi julkisesti
enkä kosketella häntä. Eli siis tutustua häneen. Hän yritti kosketella minua jo ensi treffeillä ja kutsui sen jälkeen itse itsensä minun luokseni kylään
Ihan normaali ns. kunnon kansalainen, ei mikään alkkis. Mitäs mieltä olette tällaisesta?
Toinen mies suuttui, kun sanoin ystävällisesti, etten halua tavata. Alkoi ensin vänkäämään, että en voi tietää ennen kuin olen tavannut hänet, ja kun sanoin, että ei on ei, suuttui
Kommentit (9)
Jos hän olisi kunnollinen, hänellä ei olisi ollut mitään syytä suuttua. Eli kertoo siitä, että pyyntösi oli järkevä. Luultavasti tuota miestä ei kannata tavata enää ollenkaan.
Mieti asiaa tarkkaan. Itse menisin treffeille mieluummin karhun kuin miehen kanssa, ne eivät sentään tee seksuaalista väkivaltaa
Vierailija kirjoitti:
Mieti asiaa tarkkaan. Itse menisin treffeille mieluummin karhun kuin miehen kanssa, ne eivät sentään tee seksuaalista väkivaltaa
Miesviha piti sitten tuoda tännekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olisi kunnollinen, hänellä ei olisi ollut mitään syytä suuttua. Eli kertoo siitä, että pyyntösi oli järkevä. Luultavasti tuota miestä ei kannata tavata enää ollenkaan.
Niin minäkin koen - kuka hullu nyt oikeasti ihan täysin tuntematonta ihmistä alkaa koskettelemaan ja tunkee tämän kotiin tuosta noin vaan kutsumatta. Mutta silti hän loukkaantui minulle
Ensimmäiset tapaamiset aina julkisella paikalla ja kaveripiirissä.
Tapasit siis komean miehen ja päästit sen kotiisi ja rumemmalle sanoit Ei.
Ap päästi jännämiehen kotiinsa. Kiltti mies sai tylyt pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin koen - kuka hullu nyt oikeasti ihan täysin tuntematonta ihmistä alkaa koskettelemaan ja tunkee tämän kotiin tuosta noin vaan kutsumatta. Mutta silti hän loukkaantui minulle
No anna loukkaantua, miksi se sinua haittaa jos loukkaantuu?
Miehet luiskaan, molemmat :D