Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun sanoin, että haluan tapailla aluksi julkisesti

Vierailija
18.11.2024 |

enkä kosketella häntä. Eli siis tutustua häneen. Hän yritti kosketella minua jo ensi treffeillä ja kutsui sen jälkeen itse itsensä minun luokseni kylään

Ihan normaali ns. kunnon kansalainen, ei mikään alkkis. Mitäs mieltä olette tällaisesta?

Toinen mies suuttui, kun sanoin ystävällisesti, etten halua tavata. Alkoi ensin vänkäämään, että en voi tietää ennen kuin olen tavannut hänet, ja kun sanoin, että ei on ei, suuttui

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luiskaan, molemmat :D

Vierailija
2/9 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi kunnollinen, hänellä ei olisi ollut mitään syytä suuttua. Eli kertoo siitä, että pyyntösi oli järkevä. Luultavasti tuota miestä ei kannata tavata enää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa tarkkaan. Itse menisin treffeille mieluummin karhun kuin miehen kanssa, ne eivät sentään tee seksuaalista väkivaltaa

Vierailija
4/9 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti asiaa tarkkaan. Itse menisin treffeille mieluummin karhun kuin miehen kanssa, ne eivät sentään tee seksuaalista väkivaltaa

Miesviha piti sitten tuoda tännekin.

Vierailija
5/9 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi kunnollinen, hänellä ei olisi ollut mitään syytä suuttua. Eli kertoo siitä, että pyyntösi oli järkevä. Luultavasti tuota miestä ei kannata tavata enää ollenkaan.

Niin minäkin koen - kuka hullu nyt oikeasti ihan täysin tuntematonta ihmistä alkaa koskettelemaan ja tunkee tämän kotiin tuosta noin vaan kutsumatta. Mutta silti hän loukkaantui minulle

Vierailija
6/9 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset tapaamiset aina julkisella paikalla ja kaveripiirissä.

Vierailija
7/9 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasit siis komean miehen ja päästit sen kotiisi ja rumemmalle sanoit Ei.

Vierailija
8/9 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päästi jännämiehen kotiinsa. Kiltti mies sai tylyt pakit.

Vierailija
9/9 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin koen - kuka hullu nyt oikeasti ihan täysin tuntematonta ihmistä alkaa koskettelemaan ja tunkee tämän kotiin tuosta noin vaan kutsumatta. Mutta silti hän loukkaantui minulle

No anna loukkaantua, miksi se sinua haittaa jos loukkaantuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi