Mies laistaa hygieniansa
Hän on alkanut tuoksahtelemaan, ei siis ole kysymyksessä ominaistuoksut ihmisessä, vaan huonon hygienian tuotos. Hän pesee kainalonsa kosteutetulla talouspaperin palasella, pyyhkii puhtaaseen pyyheliinaan loput ja kaulan hän myös pesee talouspaperilla ja lisäksi tuoksuu voimakkaasti hieltä. Ovatko muiden naisten miehet näin välinpitämättömiä puhtaudestaan tai onko vain suomalaisen miehen äidin peruja tai mitä ihmettä, ei haiseva mies ole kyllä ylpeydenaihe.
Kommentit (9)
Onko hänellä mielenterveyden ja jaksamisen suhteen kaikki ok, jos tällainen muutos on tapahtunut yht'äkkiä? Eihän tuo nyt normaalia ole.
Itse käyn suihkussa vähintään kerran päivässä, käytän laadukkaita dödöjä ja hajusteita, aina puhtaat vaatteet, pesen käsiä lukemattomat kerrat päivässä jne.
M44
Jatkuva vedellä plutaaminen ei ole terveellistä. Kerran kahdessa viikossa kun käy suihkussa, niin se riittää. Hygienia on yliarvostettua.
Eikö hän itse huomaa muuttunutta käytöstään tai huonoa tuoksua? Jos on ennen ollut siisti, luulisi haistavan hienhajun itsekin.
Sano sille suoraan, että se haisee paskalle ja jos ei ala pesemään itseään, niin sä jätät sen. Ei tollasen haisevan sian kanssa kukaan voi olla 🤮
Vierailija kirjoitti:
Sano sille suoraan, että se haisee paskalle ja jos ei ala pesemään itseään, niin sä jätät sen. Ei tollasen haisevan sian kanssa kukaan voi olla 🤮
Just näin. Ihan törkeä sikapaska. Kauhea paska. Ero ero ero ero.
Olen huomannut saman. Hiki haisee ja kainalot aivan hirveät. Kun vielä pissa tulee housuun niin avot, miettikää sitä kun pitäs vielä seksiäkin harrastaa..
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Hiki haisee ja kainalot aivan hirveät. Kun vielä pissa tulee housuun niin avot, miettikää sitä kun pitäs vielä seksiäkin harrastaa..
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Mieheni käy suihkussa monta kertaa päivässä ettei vaan haise hiki missään tilanteessa. Jos käy kaupassa filarilla niin menee suihkuun heti sen jälkeen aina kun hikoilee kuulemma helposti.