Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset pakotetaan valitsemaan puolensa tässä Israel vs Palestiina kiistassa?

Vierailija
17.11.2024 |

Molemmat puolet ovat yhtä samanlaisia. Siksi tässä kiistassa ei ole oikeaa ja väärãä, ei hyvää ja pahaa, ei sankareita ja roistoja, eikä mustaa eikä valkoista. Järkevä ihminen ei ole kummankaan puolella ja tuomitsee tasapuolisesti kummankin tahon toiminnan Lähi-Idässä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelissa on tällä hetkellä samanlainen sisäinen kaaos meneillään kuin länsimaissa ja venäjällä(kin).

Tosin kommunismin aikaansaama rutto on jättänyt jälkensä itäisiin kansoihin ja ovat helpommin höynäytettävissä vihan lietsontaan.

Islamistiset valtiot puolestaan pitävät rivinsä suorassa ja suorimmat rivit taitavat tällä hetkellä löytyä kommunistisesta Kiinasta.

Peto on valmiina astumaan maailman näyttämölle, jotta mahdollisimman moni ottaisi pedon merkin oikeaan käteen kätten töinä ja otsaansa mielenlaatuna.

Pedon merkki on numeroina kuusisataa kuusikymmentä kuusi. Siinä on pedon nimi ja pedon nimen luku.

Mitä tarkoitat sisäisellä kaaoksella? Minä olen luullut että Israelissa kaikki elää ihan sovussa ja hommat hoituu, kaikki arabit, juutalaiset ja ketä si

Hamas on terojärjestö. Oletko sinä tero? Minä en ole enkä lue heidän  juttujaan. 7.10.2023

Vierailija
62/62 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että molemmat osapuolet ovat historiallisesti syyllistyneet moitittaviin tekoihin.Hamas islamilaisena järjestönä ei herätä sympatioita ja myös muslimit ovat tehneet kansanmurhia ja esim. kristittyjä vainotaan lähes kaikissa islamilaisissa valtioissa. Siitä huolimatta katson, että Israel on hyödyntänyt sotilaallista ylivoimaa rakentamalla laittomia siirtokuntia, vaikeuttamalla palestiinalaisten perusarkea, ajanut palestiinalaiset ahtaalle jopa siinä määrin, että jonkinlainen aggressio palestiinalaisten taholta on ollut ymmärrettävää. Hamasin törkeä hyökkäys viattomien siviilien kimpuun sai Israelin oikeutetusti vihastumaan ja tekemään vastaiskun. Mutta kaikki tämä, mitä sen jälkeen on tapahtunut: Gaza tuhottu elinkelvottomaksi, avustuskuljetuksia ei ole sallittu ja niitä on vaikeutettu on vuodatettu valtameren verran verta on kansanmurha - ikävä kyllä. Olen pettynyt Israelin toimintaan ja esimerkkiin. Kaiken lisäksi tämä on mi

Täytyy muistaa, että länsimaiden kippaamat miljoonat eivät ole menneet palejen hyväksi, vaan terojohtajien ylelliseen elämäntapaan ja tunneleihin.

JA siviilit pistetään ihmiskilviksi=paljon siviilikuolemia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla