Me psyykkisesti työkyvyttömät olemme merkki yhteiskunnan pahoinvoinnista
Me psyykkisesti työkyvyttömät olemme merkki yhteiskunnan pahoinvoinnista
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene VITTUTÖIHIN
VARMASTI, MUTTA EI ENÄÄ SUOMESSA. SUOMALAINEN TYÖELÄMÄ ON NÄHTY.
KITEYTYS: TÄYTTÄ PASKAA
No mee sit helvettiin Suomesta jos näin on, mutta TÖIHIN KUITENKIN SIITÄ SAATANA
KUKAAN rikoksenuhri EI KÄY TÖISSÄ
Mua ei vittukiinnosta yhtään sun psyykkiset ongelmat. Varaat huomenna heti aamulla ajan terveyskeskukseen ja kerrot lääkärille ongelmistasi ja pyydät masennuslääkkeitä joiden voimin menet sitten töihin saatana.
Minullakin oli perkele uniongelmia meluisan ympärin takia ja jouduin mennä hakemaan lääkäriltä unilääkkeitä joissa haitallisia sivuvaikutuksia, m
Ahhhh, oikein KUULA? Et uskalla suoraan sanoa luotia, oletko pelkuri?
Ei mitään. Toivon todella, siis oikeasti odotan sitä päivää kuin kuutta uuta nousevaa, että yrität hyökätä kimppuuni. Oiihhhh, NAUTIN JÄNNITYKSESTÄ JA ODOTAN INNOLLA TULEVAN ELÄMÄNI PARASTA PÄIVÄÄ.
Luin tuon jutun ja ihmettelin, mihin kirjoittaja perusti kaikki latelemansa väitteet siitä, mitä työelämässä vaaditaan? Mistä hän tietää, että alasta riippumatta työntekijän on oltava itseohjautuva ym.?Jos hän ei itse ole kyennyt töissä olemaan niin mistä hän mitään työelämästä tietää? Sama kirjoittaja vinkuu samaa asiaa jatkuvasti myös Ylen sivuilla.
Harmi että ketju pilattiin. Hyvä kirjoitus ja aihe olisi ollut mielenkiinoinen. Ehkä ap laitat uuden alotuksen myöhemmin? Tämä ketju on pilalla. Valitettavasti.
Tämä rupsahtanut täti on olevinaan työkyvytön mutta kirjoittaa silti KIRJOJA. Joku ei nyt täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että ketju pilattiin. Hyvä kirjoitus ja aihe olisi ollut mielenkiinoinen. Ehkä ap laitat uuden alotuksen myöhemmin? Tämä ketju on pilalla. Valitettavasti.
ALOITUKSEN LAITTAMINEN UUDESTAAN ON EHDOTTOMASTI SÄÄNTÖJEN VASTAISTA JA JOHTAA BÄNNEIHIN PALSTALLA
Vierailija kirjoitti:
Laitettiin taas työpaikkahakemus sisään
Työpaikan hakeminen on helppoa. Työpaikan saaminen sen sijaan vaikeaa
Eli akka on sekopää, ammatti on toimittaja, sitä hän ei pysty yyyhyyy tekemään mutta kirjoja pystyy kirjoittamaan. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitettiin taas työpaikkahakemus sisään
Työpaikan hakeminen on helppoa. Työpaikan saaminen sen sijaan vaikeaa
Varsinkin kun kaheleiden tiimi kimpussa
Vierailija kirjoitti:
Eli akka on sekopää, ammatti on toimittaja, sitä hän ei pysty yyyhyyy tekemään mutta kirjoja pystyy kirjoittamaan. Huoh!
kirjojen kirjoittaminen voi olla myös työtä
Helppo Kaalilaatikko
Raaka-aineet
1 keräkaalia
2 dlriisiä (puuro)
2 kplporkkanaa
1 ltvettä
2 kplsipulia
400 -500 grjauhelihaa, 1 lihaliemikuutio
1 dlsiirappia, suolaa,meiramia, valkopippuria
Ohje
Suikaloi kaali ja porkkana. Lisää riisi ja mausteet ja 1 vettä. Keitä kunnes riisi on melkein kypsää.
Sipulit pienennetään ja kuulotetaan margiinissa paistinpannulla.
Jauheliha ruskistetaan kevyesti.
Sipulit ja jauheliha yhdistetään kaali porkkana ja riisin sekaan. Tarkista maku.
Laitetaan voideltuun vuokaan. Pinnalle margariini nokareita.
Paisteaan 175-asteen lämmössä 1-1 tuntia. Mitä kauemmin sitä maukkaampi tulee kaalilaatikosta. Ei liian kovassa lämmössä.
Nautitaan puolukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mene VITTUTÖIHIN
Mitä vittutöitä tarkoitat? OF? Prostituutteilu? Gynekologin hommat?
Tälle yhdelle huutajalle, aattelin sun hoitavan sen kuulan sinne omaan pääppöseesi ihan itse. Minä mitään eutanasioita hoida.
Vierailija kirjoitti:
Tälle yhdelle huutajalle, aattelin sun hoitavan sen kuulan sinne omaan pääppöseesi ihan itse. Minä mitään eutanasioita hoida.
PELKURI MIKÄ PELKURI PERKELE
Lukekaahan se essee ennen kuin kommentoitte. Oli hyvä kirjoitus.
"Ihmislaji ei muutu yhtä nopeasti kuin työelämän odotukset. Evoluutio ei tätä ratkaise, ja siksi työhön yritetään etsiä ne yksilöt, jotka pystyvät vastaamaan odotuksiin. Heidän muun elämänsä on parasta olla sellaista, jossa vapaa-aika ei ole psyykkisesti kuormittavaa, sillä ei ihmisellä oikeasti ole erikseen työelämää ja perhe-elämää. Elämiä on vain yksi, ja voimavarat koko elämään tulevat samasta säiliöstä. On ihan sama, kaatuuko korttitalo töissä vai kotona.
Vain harva meistä on superihminen, eikä kukaan ole aina sellaisessa elämäntilanteessa, jossa voi antaa kaikkensa työlle. Jos työelämä asettaa työntekijöille epärealistisia odotuksia, seurauksena on, että yhä useampi putoaa kyydistä kokonaan. Meitä on koko ajan enemmän."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PELKURI MIKÄ PELKURI PERKELE
Jaa. Mitä sitten?
2 pointtia:
-kaheleiden kanssa joutuu tekemisiin niin joutuu itsekin kärsimään
-kahelit on myös niitä kiusaajia
-kiusaaminen on AINA väärin