En ymmärrä ihmisiä jotka sanoo, että vihaavat ihmisiä. Ei voi vihata 8 miljardia ihmistä. Ei vaan voi.
Mun mielestä ihmiset jotka sanoo, että vihaavat ihmisiä, miehiä, naisia, lapsia... ovat vain erittäin älyllisesti rajoittuneita, kun eivät ymmärrä, että viha ja rakkaus on vahvoja tunteita, joita ei voi tuntea mitään ihmisryhmää tai koko ihmiskuntaa kohtaan, koska ei voi tuntea vahvoja tunteita sellaisia kohtaan joista ei tiedä mitään. Lapsi syntyy äitinsä kohdusta, niin sinä vihaat heti sitä lasta, vaikka se ei ole tehnyt vielä mitään. Eihän siinä ole kertakaikkiaan mitään järkeä. Voit toki vihata vaikka exääsi joka oli sulle mulkkero, mutta et voi sitten vihata kaikkia ihmisiä, et edes yhtä sukupuolta vaikka ex oli jotain sukupuolta, se ei kerro mitään muista ihmisistä joilla on sama sukupuoli. Ihan samalla tavalla, kun sinä itse olet mulkkero jollekin, ei se toinen voi alkaa vihata koko ihmiskuntaa sen takia mitä sinä teit.
Muutenkaan ei enää tunnuta ymmärtävän mitään tunteita. Lehdet kirjoittaa että jostain asiasta tuli someraivo tai tunnetaan somevihaa... ei. Siellä somessa jotkut oli eri mieltä, ärtyneitä, jopa vihaisikin saattoi olla, mutta ei se noussut keskustelu ole mitään someraivoa. Ei toimittajatkaan enää tiedä mitä on raivo. En usko että kukaan somekirjoittelija oikeasti on raivoissaan, suurin osa on vain ärtyneitä tai turhautuneita, ja siksi kirjoittavat netissä jotain... kuten minä nyt.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sinuakin
Miksi?
Vihaisilla ihmisillä on ongelmia maksan ja sapen toiminnassa.
Luulen, että tälläiset ihmiset vihaavat oikeasti itseään.
Vihaan sinuakin