Lue keskustelun säännöt.
Cittarin ja Anttilan kevätasutarjoukset!
20.02.2007 |
Kuka muistaa/tietää onko Cittarissa ja/tai Anttilassa ollut tarjouksena aina keväisin joitain lasten ulkoiluasuja? Onko yleensä esim. remut olleet tarjoushintaisia, haalarit vai 2-osaisiet, vai molemmat?
Kiitos tietäville=)
Kommentit (2)
varmasti joka kevät Remun puvut ja Kivat asusteet-20%.Mainos on ollut muistaakseni Pirkan välisessä Plussalehtisessä ja mun mielestä ehkä jopa maaliskuun numerossa?
Anttilassa piakkoin Lassie tecin takki ja housut(myydään erikseen)tarjouksessa.Hintoja en muista,mutta housuissa ale oli 28%,takissa varmaan samaa luokkaa.
Kannattaa siis lukea tuleva Anttilan kuvasto ja Pirkka tarkkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta ne on todellakin vasta loppukeväästä kun pitää tehdä tilaa kesävaatteille. Sit se riippuu tietenki Cittarista että mitä siellä myydään. Esim. mun työpaikalla (olen siis Cittarissa töissä) en ole varmaan koskaan nähnyt Remun 2-osaisia kevätpukuja, ne on aina olleet noita kokohaalareita. Mutta kuten sanottua, se onkin pääkaupunkiseudun pienimpiä Cittareita.
Anttiloista en osaa sanoa, kun en sieltä koskaan osta mitään. Kun siellä saattaa se sama puku (mikä cittarissaki on) olla jopa 20¿ kalliimpi.