Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä lentomatka, vieressä istunut nainen valitti koko ajan ja mulkoili

Vierailija
16.11.2024 |

Olin matkalla lasteni kanssa ja minulla ja nuoremmalla pojalla oli ikkuna- ja keskipaikka, käytäväpaikalla istui noin 30-vuotias nainen. Heti lennon aluksi poika alkoi katsoa tabletilta lastenohjelmaa. Kuulokkeet oli unohtunut kotiin ja laitoin äänet melko hiljaiselle tämän takia. Hetken kuluttua nainen vihaiseen sävyyn sanoi että äänet pois. Selitin että poika katsoo vain yhden jakson ja ohjelma loppuu ihan kohta. Sen jälkeen laitettiin tabletti pois ja poika alkoi värittää värityskirjaa. Jossain vaiheessa kyniä putosi lattialle ja poika kumartui nostamaan ne. Osa oli pudonnut tämän naisen penkin eteen ja poika yritti ottaa kyniä siitä naisen jalkatilasta niin nainen sanoi kiukkuisella äänellä että tää on mun paikka. Selitin taas ystävällisesti että ne kynät putosi sinne ja otetaan vain ne kynät sieltä.

Vanhempi poikani istui muutaman rivin päässä, ei saatu vierekkäisiä paikkoja vaan kone arpoi tällaiset paikat. Poika tuli hakemaan eväitä (olivat minun kassissani) ja samalla juteltiin hetken aikaa niin tästäkin nainen vaikutti jotenkin häiriintyvän. Sitten lähdin käymään vessassa. Palasin paikalleni ja hetken kuluttua siitä pojalle tuli vessahätä (olin kysynyt vessaanmenoa silloin kun lähdin itse vessaan mutta ei ollut hätää silloin). Nainen sanoi että ettekö voinut käydä samalla kerralla. Kun tultiin vessareissulta takaisin niin nainen ei meinannut päästää meitä istumaan vaan oli kuin ei olisi huomaavinaankaan ja jouduin useamman kerran pyytämään että päästäänkö istumaan. Meinasin jo alkaa lentoemäntää pyytää apuun mutta päästiin sitten istumaan.

Seuraavaksi syötiin eväitä ja kun poika joi pillimehua ja joutui ryystämään että sai sen ihan loppuosan mehusta juotua niin siitäkin nainen mulkoili ja pyöritteli silmiään. Poika laittoi juodun pillimehupurkin vahingossa naisen pöydälle niin tämä nainen linkaisi kädellään sen lattialle.

Olipahan lento, ihmetyttää miksi joku istuu käytäväpaikalla jos ei ole valmis nousemaan siitä ylös tarvittaessa. Tai miksei mene yksityiskoneella jos muut matkustajat häiritsevät niin paljon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiskoneella matkustamiseen tarvitsee niin paljon massia, että harvalla sellaisia rahamääriä on.

Vierailija
2/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lapsivihaaaja, kyllä elämä häntä sit opettaa kun lentää joku päivä oman villin taaperonsa kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä jaksaisi itsekään tuollaista sirkusta, kuulokkeetkin unohtuneet niin sitten annetaan olla. Ja lasta ei voinut laittaa ikkunapaikalle muita häiritsemästä?

Vierailija
4/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti teissä se vika. Suurin vika sinussa. Etkö ohjeista lapsiasi ja katso että tarpeellinen matkatavara on mukana.

Vierailija
5/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksette menneet yksityiskoneella?

Vierailija
6/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä pitää veuhtoa jatkuvasti sinne tänne, teettekö noin myös bussissa ja junassa? 

Vierailija
7/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä Porvoon aloituksia

Vierailija
8/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemminpuolista huonoa käytöstä. Ääniä ei laiteta päälle lentokoneessa, jos ei ole kuullokkeita, y.m. Selvä asia.

Nainen olisi voinnut huomauttaa asiallisesti häriköinnistä, huono käytös hänelläkin.

Käytöstavat kunniaan!

Mutta, taitaakin olla provo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi