Uskotko Kuun olemassaoloon?
Olette varmaan kuulleet väitteen, että tuolla jossain taivaalla olisi sellainen planeetta, jota nimitetään Kuuksi. Ja että tämä salaperäinen Kuu olisi mukamas niin voimakas, että se saisi aikaan merien vesien vetäytymisen ja takaisin palaamisen jne. Kaikkein naurettavin väite on, että sinne olisi vieläpä lennetty jolloin foliosta kootulla hökötyksellä, kamera olisi jotenkin onnistunut nappaamaan kuvan tästä "laskeutumisaluksesta" sen tullessa ja poistuessa, ja että "kuuauto", jolla tässä väitetyssä "Kuussa" on ajeltu, näyttää kuvissa yhtä suurelta kuin koko "laskeutumisalus".
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Onko kuu juustoa vai kuttaperkkaa?
Ei kun se on Kuu-Ukko <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Olen kuuhullu 🤪
Kuuhullut on muuten hyvä elokuva.
Kyllä kuussa varmaankin on käyty, ja avaruusalus ohjattiin kuun pinnalle Kalman suotimia käyttäen. Kalman suodin on matemaattinen laskenta-algoritmi, joka keksittiin 1960-luvun alussa, ja joka mahdollisti kuun pinnalle laskeutumisen.
Kuu on olemassa mutta sinne lentäminen sillä teknologialla... en usko, mun leivänpaahtimessakin on enemmän tekniikkaa kuin 60 luvun kuulennolla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tietävät, että kuu on juustoa!
Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan👍👍
Olen aika varma siitä, että näin kerran sopivassa valaistuksessa siiman, jonka varassa kuu roikkuu!
Vierailija kirjoitti:
Uskon koska nyt on jo marraskuu.
Niin.
Tuolla se taas kurkistelee pilvien lomasta. On ihan SUPERKUU????
Jotain hämärää tässä on. Meille ei kerrota ihan kaikkea?
Onto palstan kiukku-uskis myös litteä maa pelle?