Kaupan asiakas söi tiskiltä ottamaansa savulohta kaupan sisällä.
Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Kokemuksia?
Kommentit (77)
Kaupastako ei muuta tuotetta nälkäänsä löytänyt? Kyllä lähi Cittarissa vartijat hoitaa nuo nälkäisimmät asiakkaat. Myös ne sokereihinsa pillimehun lipittäjät pääsevät kopin kautta kotiin.
Riippuu kaupan laittamista säännöistä. Ja maksaako asiakas syömänsä vai onko tilassa jossa ei pysty säätelemään itseä, vaikka sairaus tai muu heikentynyt tila. Vai nälkä. Ehkä pitäisi yrittää hienotunteisesti hoitaa tilannetta ja tiedustella mistä kyse.
Alkuperäistä tapausta tietämättä, olen kerran syönyt itse kaupassa karjalanpiirakan, kun verensokerit tipahti äkkiä. Maksoin toki syömäni.
Vierailija kirjoitti:
Kaupastako ei muuta tuotetta nälkäänsä löytänyt? Kyllä lähi Cittarissa vartijat hoitaa nuo nälkäisimmät asiakkaat. Myös ne sokereihinsa pillimehun lipittäjät pääsevät kopin kautta kotiin.
So what? Itkuntuhruisin silmin kotiin mutta nälkä poissa.
Ostan usein irtokarkkeja ison pussin. Napsin niitä suuhun matkalla kassalle ja kassan lähellä kun on vaaka niin punnitsen pussin ja otan uuden tarran.
Jos kaupassa näkisin että joku syö siellä jotain, tai laittaa taskuunsa niin en viitsi kertoa henkilökunnalle. Nyt on ihmisillä todella hätä Urpon, Purran ja Satosen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupassa näkisin että joku syö siellä jotain, tai laittaa taskuunsa niin en viitsi kertoa henkilökunnalle. Nyt on ihmisillä todella hätä Urpon, Purran ja Satosen toimesta.
Itkettääkö? 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Köyhä syököön nälkäänsä, kauppiailla on siihen varaa.
Hyvin usein näkee tarjouskyltin väärän tuotteen kohdalla. He-Vi puolella yleistä, esim minitomaatteja on kymmenen erilaista laatua ja pakkausta ja alennuskyltti ihan erehdyksessä kalliimman kohdalla. Moni menee halpaan. Samoin suklaalevytarjouksissa se kyltti ihan vahingossa livahtaa siihen normaalihintaisen keon päälle. Huomautettaessa aina asiakkaat varmaankin siirtäneet. Alennuksessa olevan mansikanmakuisen kaakaojuoman alennukset kerrotaan klassisen maun kohdalla. Maininta mansikanmakuisen olevankin se alennettu,on suurennuslasia vaativalla tekstikoolla alareunassa. Myymälävarkautta tämäkin, harvemmin asiakas poliisille ilmoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö? 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Perskokkaretta naurattaa. Kertoo paljon hyvän hallitusohjelman tavoitteista ja hyvän hallituksen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin olla, nykyään ihmisillä ei ole rahaa ostaa ruokaa.
Minä kertoisin henkilökunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Ostan usein irtokarkkeja ison pussin. Napsin niitä suuhun matkalla kassalle ja kassan lähellä kun on vaaka niin punnitsen pussin ja otan uuden tarran.
Ja luulet olevasi suuri voittaja?
Vierailija kirjoitti:
Haista nyt jo
Mitä sitte? Mitä vaan saa tehdä, no rules!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin olla, nykyään ihmisillä ei ole rahaa ostaa ruokaa.
Minä kertoisin henkilökunnalle.
Miten voi olla mahdollista, että jo useampi sivu keskusteltu aiheesta ja yksi jos toinenkin antaa ohjeeksi kertoa henkilökunnalle.
Ettekö osaa lukea? Ap kuuluu kaupan henkilökuntaan.
Moni myös lepertelee jostain sairauskohtauksesta ja verensokerista, jolloin olisi pakko saada ruokaa. Ei kai se nyt joka kerta kaupan sisään astuessa iske siihen tyyppiin. Ap kirjoitti, että tätä on tapahtunut usein.
Itse lyön ja heittelen kaupassa kaloja ja kokonaisia broilereita ennen niiden maksamista. Osoitan näin ylemmyyttäni eläimiin.