Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Handjob

Vierailija
16.11.2024 |

Kysymys naisille, annatteko te yleensä handjobeja eli kuuluuko ne parisuhteen arkeen, satunnaisiin suhteisiin tms? 

Teettekö loppuun asti jos teette, mihin mällit lentää, kuka pyyhkii pois? 

Pitääkö miehen ansaita näitä vaan onko se vaan pyyteetön pikku helpotus?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta olla vastaamatta, vaikka olen mies.

Naiseni on dominoiva ja hänelle hanjob on minun kuuliaisuuden ja tottelevaisuuden testaamista.

Hän voi vaikka ilmoittaa minulle, että nyt edessä on viikon selibaatti, ei masturbointia eikä missään nimessä panoja.

Sitten viikon päästä on kuulustelu, jossa minun on vastailtava hänen erittäin yksityiskohtaisiin kysymyksiin ja siinä kysymysten lomassa hän myös runkkaa munaani hitaasti ja kiusoitellen.

Minun on siinä siis pystyttävä vakuuttamaan, että selibaattini on pitänyt enkä ole langennut.  Hän uskoo lopulta kun k*rpäni seisoo kuin rautakanki ja sp*rmaa tulee kuin katseluletkusta.

Vierailija
2/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin tätä. "Pitääkö miehen ansaita se".

Jos seksi on palkinto jostain hyvästä teosta, niin miksi olla yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä onko tämä "yleensä" mutta välillä mies tarvitsee vähän koulutusta , jolloin hän on sänkyyn tiukasti X-asentoon kiinnitettynä ja täysin armoillani. Hän tietty odottaa minun ratsastavan tai ottavan häneltä suihin (välillä saakin ja siksi hän on niin suostuvainen tähän leikkiin), mutta melko usein saakin alkuun 2-3 "hand jobia", jotta tulee vähän kestoa ratsastustuntiini. Normaalisti laukeaisi ennen aikojaan, joten tuo toimenpide takaa sen että saan itse kunnon nautinnon. 

Spermat saavat valua hänen päälleen ja onhan tuo hyvää liukastetta ratsastukseen

Vierailija
4/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen tietää, että mies tarvitsee välillä koulutusta ja handjob oikein toteutettuna on just sitä millä miehen saa pysymään lieassa eikä se ala haihattelemaan muiden naisten perään.

Vierailija
5/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi ansaitsemis- ja dominointijutut on roolileikki, josta tietyt kinky-henkiset ihmiset tykkäävät ja johon he jostain syystä eläytyvät myös netissä.

Vierailija
6/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi ansaitsemis- ja dominointijutut on roolileikki, josta tietyt kinky-henkiset ihmiset tykkäävät ja johon he jostain syystä eläytyvät myös netissä.

Niin jos pysyisivät roolileikkeinä mutta tavalliset naiset ottavat oppia näistä niin että parisuhteissa mies saa seksiä vain kun hän on "ansainnut" saada. Ja sitten yllätys yllätys mies menee vieraisiin tai lähtee menemään suhteesta.

Vierailija
7/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä usein teen miehelleni, kun kuulemma olen niin taitava, ja hän siis haluaa sitä itse. Eihän se ole kuin rakkauden teko, hänkin hoitelee minut sitten, tai ensin.

Vierailija
8/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut vaimoltani handjobia. Miksi tyytyisi siihen, kun on pillua ja suutakin ollut aina tarjolla. Suutakin vain harvoin loppuun asti, kun pillun syleily voittaa senkin satanolla.

Vierailija
9/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaan miestäni , kun hänellä on selkä kipeä . 

Vierailija
10/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

runkkaan miestäni , kun hänellä on selkä kipeä . 

Runkkaaminen ... Auttaisikohan miehen lonkka vaivoihin?

Vierailija
11/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melki mikään ei ole niin kiihottavaa kuin hj tyttöystävältä salaa jossain kirjaston lukusalissa tai vastaavassa paikassa. Tytön pieni käsi hyväilee vaikka hupparin helman alla, vaikka piti vaan opiskella. Ongelma tulee siitä mihin mä sit laukean. Toistaiseksi en ole saanut suostuteltua häntä ottamaan suuhun lastia. Mä tuun vaan siihen huppariin ja talouspaperilla mennään ja tyttö väittää nauttivansa siitä, miten sitä spegeä tulee. Hyvältä tuntuu ja haluun suudella häneltä housut märiksi.

Vierailija
12/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta tuo on asia erikseen. Kyllä moni nainen tekee seksiasioita (käsihommat, suihinotto) ihan vain palkkiona jostain.

Vierailija
13/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan käsihoitoa jos mies haluaa ja kiihotun itse siitä jos on oikeanlainen fiilis. Suihinotosta kiihotun aina. Minulla on kyllä myös ystäviä jotka omille miehilleen tekevät mitään ylimääräistä lähinnä vain "palveluksena" mutta nähdäkseni siinä on kyse jotenkin siitä ettei seksi kiinnosta kauheasti muutenkaan? Eli se on vähän aina kai jonkinlainen suoritus yleisen hyvän nimissä. Itse en halua lähteä tekemään mitään vaihtokauppana enkä halua että minullekaan tarjoillaan mitään palkinto/sääliaktiviteettia. 

Ts. jos mies ei vaikka halua nuolla, olen mielummin ilman koska ei se ole sama kuin innokas ja kiihottunut mies, tuntuu itsestäkin vain hölmöltä sellainen. Ja koska en itse halua esimerkiksi anaaliseksiä, en sitä myöskään minään palkintona tai synttärispesiaalina tarjoile vastentahtoisesti. Varmaan ihmisille toimii eri jutut, itse mieluiten haluan harrastaa seksiä missä molemmat ovat innostuneita toiminnasta. 

Vierailija
14/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antavat Tallinnassa , 10-20 €/kerta olen saanut jobit 

Vierailija
15/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://ihmeellinenhuone.fi/robin-svakom 

Tällä on hyvä vetää handjobit joko itse tai toisen tekemänä. 

Tuolta löytyy myös lämmitettävä malli jossa muitakin hienouksia, se maksaa päälle satasen. 

Vierailija
16/21 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väki ei edes tiedä, mitä sana tarkoittaa, kun mainostetaan vaan laitteita.

Vierailija
17/21 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöiden palkkioksi dominoiva tyttöystäväni pakottaa minut alasti kylpyhuoneeseen ja itse täysissä pukeissa vetää keltaiset kumikäsineet käsiinsä ja laittaa ylleen muoviessun. Saan palkkioksi runkkauksen ja hän suojaa itsensä ja vaatteensa spermaltani. Paljain käsinkään ei voi koskea likaisen kotiorjan kikkeliin.

Vierailija
18/21 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitöiden palkkioksi dominoiva tyttöystäväni pakottaa minut alasti kylpyhuoneeseen ja itse täysissä pukeissa vetää keltaiset kumikäsineet käsiinsä ja laittaa ylleen muoviessun. Saan palkkioksi runkkauksen ja hän suojaa itsensä ja vaatteensa spermaltani. Paljain käsinkään ei voi koskea likaisen kotiorjan kikkeliin.

runkkauksen lisäksi työntää toisen käden hyvin rasvatun hanska sormen hanuriin 

Vierailija
19/21 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin saan vaimolta käsihoidon niin että hän istuu naamallani ja nuolettaa samalla pyllynsä. Tällä tavoin toimitus kestää yleensä vain n. 2 minuuttia

Vierailija
20/21 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen tietää, että mies tarvitsee välillä koulutusta ja handjob oikein toteutettuna on just sitä millä miehen saa pysymään lieassa eikä se ala haihattelemaan muiden naisten perään.

Heitän aina naisen pihalle, kun huomaan koulutuksen alkaneen. Niitä onkin jo iso pino. En minäkään kaipaa naista palveluskoiraksi. Eikö nainen kykene tasa-arvoiseen suhteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme