Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdeksän kuukautta ilman seksiä, nyt uusi suhde ja ongelmia erektion kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Ennen laukesin jopa liian nopeasti. Nyt uuden naisen kanssa petipuuhat kestävät helposti tunnin ja lopulta on lopetettava kun minulla ei enää seiso. Aamuerektioita kuitenkin esiintyy edelleen, masturboidessa ei ole ongelmaa ja naisen kanssakin mopo keulii kyllä alkuun.

Mitä veikkaatte, onko tämä siis iästä johtuvaa (49v) vai psyykkisen puolen juttuja? Edellisessä suhteessa, silloin harvoin jos meinasi seisokki loppua, auttoi kun antoi naiselle vähän suuseksiä väliin. Nyt ei auta sekään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha veikkaus, että ero johtuu vehkeiden sopivuuksista vs sopimattomuuksista. Lisäksi kemioilla on  todella iso merkitys, koska suurin seksuaalinen elin on aivot.  Mutta eihän siinä auta muuta kun unohtaa itsensä ja keskittyä naisen tyydyttämiseen, josko oma nautintosikin tulisi sitä kauttaa ennen pitkään.

Vierailija
2/4 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, onko tämä siis iästä johtuvaa (49v) vai psyykkisen puolen juttuja?

Minulla oli 51-vuotiaana samanlainen vaihe parisuhde- ja yhdyntäasioissa.  Erektio oli - ja on edelleen nyt jo lähes 60-vuotiaana - kunnossa sekä kumppaniseksin alkuvaiheessa että masturboidessa. 

Omalla kohdallani olen hahmottanut tilanteeseen sekä fysiologisia että psyykkisiä syitä, joiden yhteisvaikutuksesta epäonnistumisen kierre oli valmis syöksykierteeseen. 

Fysiologinen syy ainakin minun kohdallani on peniksen tuntoherkkyyden heikkeneminen. Yhdyntä voisi siis tatsin puolesta jatkua pidempään kuin nuorempana, mutta erektio ei jaksa enää ihan samassa mitassa. Tämä kuitenkin oli ongelmista pienempi eikä välttämättä ongelma ollenkaan, ellei psyykkiset syyt olisi mukana kuvassa.

Uuden ihanan naissuhteen kokeminen, mutta myös väistyvän suhteen painolasti aiheuttivat epävarmuutta erektioon. En sitä itse aluksi edes ymmärtänyt, mutta uusi naisystäväni, joka oli herkkä aistimaan tällaisia asioita, kerran suuseksiä antaessaan kysyi, mitä ajattelen juuri sillä hetkellä. Hän oli huomannut, että erektion kovuus vaihteli nopeasti ja tiheään. Vastasin ajatusteni livahtaneen huonossa jamassa olleeseen avioliittooni, ja tunteneeni uskollisuuden ja pettämisen, surun ja onnen välistä ristiriitaisuutta. Hän sanoi arvanneensa sen. 

Joten omalla kohdallani korvien välinen ongelma tuntui jalkojen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain vastaavassa tapauksessa reseptin erektiolääkkeisiin. Itsellä ongelma ainakin johtui lähinnä yläpäästä. Kun pari kertaa oli "epäonnistunut", niin suorituspaineet kasvoivat. Mun miettii mielessään että älä nyt vaan lerpahda, niin mitäköhän siinä sityen mahtaakaan tapahtua? Aivan...

M52

Vierailija
4/4 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mopo keulii aamuisin ja runkatessa, on vika 99% varmasti yläpäässä. Jännittää, ei halua tuottaa toiselle pettymystä ym. Pari epäonnistumista siihen, ja soppa on valmis. Itsellä oli nykyisen suhteen alussa samaa vaivaa. Mulla auttoi kun uskalsin ottaa asian puheeksi ja tietty naisen empaattinen suhtautuminen asiaan. Unohdettiin seksistä kaikenlaiset odotukset ja pakot. Nautittiin vaan hetkestä ja toisistamme. Muutaman kerran jälkeen homma alkoi helpottaa ja nykyään staga seisoo pienestäkin hipaisusta loppuun asti=)

Eli avointa keskustelua molemmin puolin ja naiselle tiedoksi, että suuttumalla ja huutamalla se ei ainakaan seiso!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan