Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko joskus harmitellut kun mies ei näe kiihkoasi?

Vierailija
15.11.2024 |

Toisesta ketjusta jäi tällainen ajatus pyörimään päähän. Miehillä kiihko näkyy päällepäin, vaikka olisi vaatteet päällä. Tuolloin naisen ei tarvitse miettiä onko mies hänestä seksuaalisesti kiinnostunut.

Naisella tilanne ei ole sama. Osalla naisista pillu muuttuu kiihotuksesta erittäin himokkaan oloiseksi, mutta se ei näy ulkopuolelle. Ainakin näin miehenä ajatellen olisi turhauttavaa olla nainen, jolla olisi normaalia kiihottavampi pillu, mutta tuo paljastuisi kumppanille vasta jos muuten saa hurmattua.  

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näkyy ulospäin. Häpyhuulet turpoavat. Katsele lähempää. 885

Vierailija
2/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei näy. Suudelma on sielun peili ja tulinen ja tempperamenttinen suudelma tarkoittaa tulista ja tempperamenttistä alapäätä. Ainakin vaimolla tarkoitti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaiheessa pikkarit pitää olla jo sivussa. Kylläkin turvonneet, märät häpyhuulet ovat erittäin mieluinen yllätys.

Vierailija
4/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaiheessa pikkarit pitää olla jo sivussa. Kylläkin turvonneet, märät häpyhuulet ovat erittäin mieluinen yllätys.

Olen aika paljon ilman pikkareita kotona. Lyhyt mekko vain päällä. Miehen on helppo tarkistaa kiihottumisen aste.

Vierailija
5/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika paljon ilman pikkareita kotona. Lyhyt mekko vain päällä. Miehen on helppo tarkistaa kiihottumisen aste.

Olen kateellinen miehellesi. 

Vierailija
6/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen harmitellut ettei ihastus huomaa kiihkoani. Tietäisi vain. Pikkarit kastuu läpimäriksi kun saan edes vilkaisun. Jos hän vielä hymyileekin...

Vierailija
7/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen harmitellut ettei ihastus huomaa kiihkoani. Tietäisi vain. Pikkarit kastuu läpimäriksi kun saan edes vilkaisun. Jos hän vielä hymyileekin...

Haluan uskoa että sinun kaltaisia naisia on olemassa. Kyllähän positiivisia yllätyksiä tulee kun saadaan vaatteet pois.

Vierailija
8/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei näy. Suudelma on sielun peili ja tulinen ja tempperamenttinen suudelma tarkoittaa tulista ja tempperamenttistä alapäätä. Ainakin vaimolla tarkoitti. 

Ikävä kyllä noin suoraviivaista päätelmää ei voi tehdä. 

Vierailija
9/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä noin suoraviivaista päätelmää ei voi tehdä. 

No vain yhden naisen  ensisuudelma monista oli niin tulinen, että sai himot tappiin ja pään sekaisin, pillun syleilystä nyt puhumattakaan. 

Vierailija
10/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin exän katseesta näin kun oli tarve saada pilluun täytettä. Selvä mulkun kiima hohti silmistä

Vierailija
11/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään että on pieniä salaisuuksia. Olisi enemmänkin noloa jos kaikki näkyisi päällepäin.

Vierailija
12/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan jotain kamalaa. Varsinkin kun mielessä on mies jonka kanssa juttu on aivan mahdoton. Varmaan ollut niin paljon päässäni tuo mies että en ole pystynyt muita miehiä kusettamaan eli onneksi en ole päätynyt leikkimään kotia kenenkään kanssa. Nyt jo ikää paljonkin. Koko elämäni olen surulla ajatellut, että ontäs jos meillä on maailman paras p... Kukaan ei ole näkemässä ajatuksiani ja ei näitä voi kenenkään kanssa jakaa. Hyvä että on tämä palsta edes ja voi heittää jonnekin avaruuteen tämmöiset... 

Vierailija
13/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin exän katseesta näin kun oli tarve saada pilluun täytettä. Selvä mulkun kiima hohti silmistä

Tämä tyyppi ei ole uskottava. 

Vierailija
14/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime öisen pikkujoulupanon kiihko kyllä näkyi päällepäin hyvin selvästi. Se näkyi ravintolassa, taksissa, eteisessä, makuuhuoneessa ja suihkussa.

Onnellisessa suhteessa elävä aviovaimo antoi kyllä kaikkensa viime yönä. Ja s ekyllä näkyi.

Vierailija
15/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisempaa on se jos mies ei näe omaa kiihkoaan ilman peiliä.

Vierailija
16/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tyyppi ei ole uskottava. 

Sama pätenyt vaimoonikin. Kullin kiima hohtanut silmistä. Silloin aina tiennyt kumpi on vienyt ja ketä. Joku joskus sanonut, ettei nainen voi r.kata miestä muttei se ole kaukanaan ollut noissa tilanteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan