Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kirja lahjaksi ekaluokkalaiselle?

20.02.2007 |

Kyselin jo tuolta koululaisten puolelta,mutta laitan tännekin jos joku osaisi auttaa...

Kaipaisin vinkkejä,millaiset kirjat on ekaluokkalaisten suosiossa (lahja tulee pojalle).Meillä tykätään esim.Tatu ja Patu-kirjoist,mutta poika on nuorempi,joten taitavat olla liian lapsellisia tuon ikäiselle?Kiitos avusta etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Tuula Kallioniemen loistavasti kirjoittama kirja, jota luettiin ensin iltasatuna ekaluokkalaiselle ja joka nyt lukee sitä itse. Sarjaan kuuluu myös muita kirjoja edeten ekaluokasta kesäloman kautta tokalle. Ei siis ole kuvakirja, vaan siinä on enemmän tekstiä. Kertoo elävästi ja hauskasti ekaluokkalaisen " peloista" ja ajatuksista koulua kohtaan ja kuinka ne sitten ovatkin kivoja juttuja. Suosittelen!

Vierailija
2/4 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositeltiin minulle mm koiramän kirjoja kun kyselin samaa muutama kuukausi sitten kirjakaupassa. Mene Suomalaiseen kirjakauppaan ja kysy myyjiltä. Saat varmasti asiansa osaavalta vanhemmalta myyjättärelä palllljon hyviä vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjoja kans, en muista nyt muuta kuin että pikku jääkarhusta on sellainen satukirja, joka on lyhyitä lauseita, suunniteltu omaan lukemiseen siis. Ks. www.lastenkeskus.fi esimerkkejä hyvistä lastenkirjoista.

Vierailija
4/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuvakirjat ei enään kauheasti jaksa innostaa. Timo parvelan Ella-krijat kertovat ekaluokasta. Kirjat on humoristisia ja lukaisen ne itse ennen kuin annan kummitytölle lahjaksi. Muutamia kuvia, mutta muuten jo ' isojen' kirjoja.