Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko parempaa kun oikeassa olemisen tunne!!??

Vierailija
14.11.2024 |

Oletteko olleet tilanteessa, jossa teitä syytetään jostain mitä ette ole tehneet? Tiedätte tasan sen tunteen, kun TIEDÄTTE olevanne oikeassa vaikka vastapuoli huutaisi, raivoaisi ja haukkuisi.

Minun (monimutkainen) juttu lähti siitä kun henkilö A syytti minua asiasta, joka olisi voinut olla jopa rikos. A sanoi henkilön B tietävän asiasta, joka kannusti A:ta tekemään jopa rikosilmoituksen. Yritin itse ottaa yhteyttä sekä A:han ja B:hen, että kertokaa nyt mitä ihmettä olen tehnyt, kun en oikeasti ole. Ja voin sen todistaa. Kuulin eilen että henkilö C oli saanut tietää tästä kaikesta. Hän suuttui minulle, koska olin halunnut tietää enemmän A:n ja B:n väitteistä. Olen kuulemma k*sipää kun haluan selvittää asiaa ja jopa kiusaan A+B:tä kun haluan tietää miksi ovat keksineet minusta valheita tai tällaisia väitteitä.

Huvittavaa tässä on, että kaikki asianomaiset olemme 30-50 -vuotiaita! Emme mitään teinejä.

Mutta voin kyllä rehellisenä ja vilpittömänä ihmisenä sanoa, että on oikeasti aivan täydellinen nautinto tietää olevansa oikeassa. Ja jopa tarvittaessa pystyä todistamaan se. Toiset eivät vaan huutamiseltaan viitsi kuunnella MINUA...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS: Mitään rikosta ei siis ole tapahtunut eikä rikosilmoitusta tehty! Niin vakavasta asiasta ei ollut oikeasti kyse! 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla