Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin niin iloinen kirppislöydöstä!

Vierailija
14.11.2024 |

Löysin siistin juuri oikeankokoisen villakangastakin kympillä ja ko. takki maksaisi lähemmäs 400 € uutena!

Köyhimys

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mulla on kans paras kirppislöytö hyvälaatuinen villakangastakki jossa kuljin varmaan 10 vuotta mutta ei oikein enää mahdu päälle eikä ole lämminkään niin ostin uuden, myös kirppikseltä.

En ole kummastakaan noista maksanut kymppiä enempää

Vierailija
2/5 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen kun löysin yhden 0,5 euron lasin kotona olevaan lasisarjaan. Ne lasit eivät ole mitään merkkilaseja. Muuten vain malli miellyttää, mutta eläessä ja touhutessa laseja menee välillä rikki ja etsin niitä vaikka yhden kappaleen kerrallaan kirpputoreilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea löydöstä.

Vierailija
4/5 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut vanhanaikaisista verkkareista. Niitä vaan ei naisille tehdä eikä myydä. Olen haaveillut sellaisista ainakin 15 vuotta. Hyvänen aika. Eilen löysin ihan uudet tai erittäin vähän käytetyt naisten vanhanaikaiset verkkarit 3 eurolla Uffin tarjouspäiviltä. Mulla on talveksi kotihousuiksi oikein kunnon retro-malli. 

Vierailija
5/5 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Mulla on kans paras kirppislöytö hyvälaatuinen villakangastakki jossa kuljin varmaan 10 vuotta mutta ei oikein enää mahdu päälle eikä ole lämminkään niin ostin uuden, myös kirppikseltä.

En ole kummastakaan noista maksanut kymppiä enempää

Villakangastakkia kannattaa harjata vaateharjalla säännöllisesti. Tarraharja ei ole kankaalle hyväksi. Käsityötaitoinen tai halukas voi ommella tai ompeluttaa takkiin välivuorin villakankaasta ja joko ommella vanhan vuorin tai siitä tehdyn kopion takaisin. Kannattaa muistaa, että takki muuttuu välivuorittamalla noin numeroa pienemmäksi eli jos takin laittaa kirpputorille, kannattaa laittaa vaikka pienempää kokonumeroa esittävä lappu mukaan.