Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos suutelet kiihkeästi miehen kanssa, hakeutuuko kätesi koskaan hyväilemään miehen housujen etumusta?

Vierailija
14.11.2024 |

Minusta se on ihanaa, jos ja kun tyttöystävä niin tekee. Tunnen, että häntä kiinnostaa se ja ajattelen, että hän saattaa kiihottua kehostani. Lisäksi se nyt vaan tuntuu aivan valtavan hyvältä ja jotenkin tuhmalta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin menee käsi vaistomaisesti tunnustelemaan miehen paikkoja, jos tilanne sen sallii. Onhan se kiihottavaa tuntea, että toinen on oikein kovana ja kyllä sen jotenkin huomaa myös suudelmista, että oikein haluttaa.

Vierailija
2/9 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudestani muistan miten kiehtovaa oli tutustua vastakkaiseen sukupuoleen ja kokeilla miltä se tuntuu käteen housujen läpi. Miten se reagoi ja suurenee. Yhä edelleen tykkään saada miehessä aikaan ko. reaktion ja tuntea sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä hyväillään toisiamme kun kiihkoillaan. Mies pitää kättään mun pimpalla ja mä pyörittelen sormiani kohouman ympärillä. Suudellaan ihan kiimassa ja kohta mennään sänkyyn. Joskus hinkataan vartaloita yhteen ja alapäät osuu mukavasti kohdakkain. Kaikista mukavinta oli teinipoikkarin kanssa, joka laukesi housuihinsa jos vähänkin koskin.

Vierailija
4/9 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parikymppisen neitosen kanssa fwb-suhde keväällä, ja aina kun hain hänet luokseni, niin heti aloitti viettelynsä kielisuudelmilla ja hellästi sivelemällä housujen etumusta. Heti oli tällainen vanha mies innoissaan, kun nuori nainen tiesi mitä haluaa.

Vierailija
5/9 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
6/9 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tykkään tehdä niin, koska poikaystävä on niin herkkä sieltä. Ei tarvitse kuin farkkujen päältä hyväillä ja saa toisen ihan huohottamaan kiihkoissaan. Siellä on penis tosi isona ja kovana pyrkimässä ulos ja usein jos ollaan kahden pikkuhiljaa availen hänen housujaan kunnes se ponnahtaa ylös. Suudellaan kielisuudelmia. Hän tekee minulle samoin ja sivelee pimppiä koko alueelta housujen yltä. Olen saanut orgasmin ihan pelkästään tuosta ja sen jälkeen muutamalla käden liikkeellä saanut poikaystävän laukeamaan ja siemensyöksyn lentämään ja pulpahtelemaan syliini. Kiusaaminen on kivaa, vaikka vähän sotkuista. Minua kiihottaa ne lentävät, paksut spermanarut, olen outo joo.

Vierailija
7/9 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu kimpassa jo 20 vuotta. Näin vanhassa suhteessa kiihkeät suudelmat on muisto vain. Useimmissa suudelmista huulet eivät edes kohtaa, annetaan ilmasuukkoja. 

Vierailija
8/9 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
9/9 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on pikkujouluissa, kun varatut naiset lähentelevät. Ensin suutelua, sitten kopelointia ja ehdotteluja...

T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi