Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos 16v poikasi toisi yökylään samanikäisen tytön...

Vierailija
20.02.2007 |

.. soittaisitko tytön vanhemmille ja kysyisit onko yöpyminen OK? Vanhemmat ei ole ennestään tuttuja ihmisiä. Enkä usko että poikaakaan on heille esitelty?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se hyvä tietää tytön vanhemmillakin, että on ainakin turvassa.

Vierailija
2/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisille ihmisille ei ole vaikeutta ottaa yhteyttä jälkikäteen pojan vanhempiin, ja sitä en haluaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä 16-vuotiaat on kyllin vanhoja seurustelemaan ja yöpymäänkin toistensa luona. Jos olisi nuoremmista kyse niin sitten soittaisin, mutta ehken enää tuon ikäisten kohdalla.

Vierailija
4/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis silloin 15- vuotias ja poikakaveri 16. me kyllä kysyttiin ihan suoraan lupa molempien vanhemmilta. mun porukoiden kanssa varsinkaan ei olis käyny koko yöks " katoominen" , eli ilman lupaa jossain yöpyminen... ne olis etsiny mut ja ihan varmasti myös löytäneet (asutaan suht. pienelle paikkakunnalla) ja sitten olis ollu ihan turha pyytää päästä mihinkään piiiiitkään aikaan:D miehen vanhemmat on molemmat kasvatusalalla, joten se ehkä rauhotti mun vanhempien mieltä;)

eli siis vastaan että kyllä mä soittaisin ja keskustelisin. tai sanoisin vaikka tytölle että sopii tulla jos äitinsä tai isänsä soittaa sulle ensin:)

Vierailija
5/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan totta, molemmat ovat jo 2 vuoden päästä täysi-ikäisiä! Tuossa iässä pitäisi vastuuta jo olla sen verran, ettei tarvitse kysellä: voiko teidän jessica tulla yökylään nico-petterin luokse.

Kysyisin tytöltä tietävätkä vanhemmat missä olet ja jos tietää niin sitten ok. Luottaisin tytön sanaan, oma vika jos valehtelee ja jää kiinni

Vierailija
6/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nämä tenavat voivat valehdellakin siitä minne menevät yöksi. Ja itse olen kyllä niin tiukkapipo äiti että haluaisin heidän nukkuvan eri huoneissa. Ja kyllä äiti saa tiukkapipo olla, ketä vastaan nämä nuoret muuten kapinoisivat :)