Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri valitti koiran haukkumisesta

Vierailija
13.11.2024 |

Meidän koiralla on tapana haukkua kun jää päivisin yksin kotiin, muuten ei hauku ollenkaan. Naapurin mummo tuli tänään ovelle valittamaan että "koiran haukkuminen ärsyttää häntä että voisimmeko tehdä asialle jotain"? Ärsyttää kun en nyt tiedä aikooko mummo tehdä valituksen, mutta mitä minä asialle voin tehdä pitääkö minun olla vauvan kanssa päivät pitkät kotona jotta koira ei haukkuisi? Vai olisiko mahdollisesti jotain muuta keinoa? Ihmetyttää kun rappukäytävässä asuu muitakin koiria jotka myös haukkuvat, ilmeisesti vain meidän koira ärsyttää mummoa...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaiset ihmiset saavat pitää koiria?

Miksi haluat kieltää koirat? Ja millainen ihminen muka OLEN?

-ap

Haluan kieltää vajaaälyisten ihmisten harjoittaman eläinrääkkäyksen ja naapurien häiritsemisen.

Vierailija
22/29 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tästä aloituksen tekstistäkin jotenkin tunne, että väärään tslouteen on otettu koira. Nöyränä ottaisin tiedon vastaan koiran haukkumisesta, sekvittäisin ja puuttuisin itse. Kyseessä on oma koira ja jos sw haukkuu päivät pitkät, koirallasikaan ei ole hyvä olla ja kyllä ihan normiwlämään kuuluu myös ajatella naapureita. Ei voi olla että ollaan  iiin itsekkäutä ja ajatellaan et kuunnelkoot naapuri koko päivän huutoa, itsehän olen töissä. Apua tätä itsekeskeisyyden määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sulle voi käydä kuin Kyösti Husulle?

Vierailija
24/29 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kahjo tuo kerrostaloon koiran?

Vierailija
25/29 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tosissaan meidän naapureita niiden koirien takia. Sitä räksytystä ei JAKSA!

Vierailija
26/29 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat olevan itsekeskeinen idari. Säälin naapureitasi ja myös koiraasi. 

Vierailija
27/29 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, kumpi on pahempi kerrostalossa, piano vai koira. Vaakakuppi kallistuu koiran puolelle. Piano on jo harvinainen kenenkään kotona ja pianoa ei jaksa soittaa kovin pitkään ja usein. Koira sen sijaan jaksaa haukkua koko kahdeksan tuntia kun omistaja on poissa. Välillä käy hörppäämässä vettä kupista ja jatkaa haukkumista. 

Vierailija
28/29 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaiset ihmiset saavat pitää koiria?

Miksi haluat kieltää koirat? Ja millainen ihminen muka OLEN?

-ap

Olet välinpitämätön. 

Vierailija
29/29 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta koirasi kanssa omakotitaloon.