Ulostetta peppuseksin yhteydessä, nolottaa vaan
Luulin valmistautuneeni huuhtelulla, mutta silti tuli ulostetta lakanalle.
Nolottaa se, että mies luulee etten edes ymmärtänyt valmistautua tai että ajattelin sotkun olevan ok.
Eka kerta kun käy näin.
Miten te muut pärjäätte asian kanssa, jos kakkavahinko käy?
En kaipaa ohjeita suolihuuhteluun tai siihen että kannattaa varautua jos sitä persettä pitää antaa.
Ihan itse halusin ja nautin siihen asti kunnes uloste alkoi haista.
Ihan vertaistukea vaan olen vailla.
Olen aika kokematon, mutta silti 40-v 😬
Kommentit (18)
Ruokavaliossa hieman petrattavaa, jos paska lentää. Normmali kiinteä paska ei tule ulos, vaikka kuinka jyystäisi. Ei ainakaan meillä tule.
Ei sua pysty auttamaan, jos ei voi sanoa, että niin voi käydä jos peppuun ottaa kalua, ihmisillä voi mennä vaikka kuset ja paskat housuun ja elämässä on miljoona kertaa tärkeämpiä ja pahempia asioita. Jos et pysty muuttamaan omaa asennettasi älä harrasta anaali seksiä, äläkä kaäy koskaan kakalla. Meillä kaikilla kolmella on ollut välillä kalut pasanderissa.
T. börje, jockke & timppa
Itselleni tuo vain lisäkiihoketta.
Lisää kuitua ruokavalioon. Ainahan siinä on jonkinmoinen riski että vähän kakkasotkua tulee, kun peppuun tunkeudutaan. Ei ainakaan mua haittaa, pesukone pesee. Laita pyyhe alle ja varaa muutenkin pyyhkeitä mihin pyyhkiä, liukkarin kanssa lotratessakin on hyvä olla pyyhettä.
M46
Vierailija kirjoitti:
Ruokavaliossa hieman petrattavaa, jos paska lentää. Normmali kiinteä paska ei tule ulos, vaikka kuinka jyystäisi. Ei ainakaan meillä tule.
Kuule naisella hormonikiertokin vaikuttaa siihen minkälaista kakka milloinkin on. Lisäksi jos huutelee vedellä ja käyttää liukkaria, niin kyllähän se kovempikin kakka pehmenee jos sitä on rööriin vähän jäänyt. Ap:lle vastauksesi: jos haluaa rapata, niin pitää hyväksyä se, että joskus saattaa roiskua. Ei tähän valitettavasti muuta, neuvoa ole. Toki kokemuksen kertyessä oppii paremmaksi tuossakin, mutta ei se tarkoita etteikö vahinkoa voisi ikinä sattua.
Sama kävi puolisolleni kerran. Ei voi mitään! Hoidin tilanteen mahdollisimman hienovaraisesti ja huomaamattomasti, lelu pesuun ja pyyhin pikku sotkut. Hajuhan siinä vaikein on. Tuli niin lujaa, että samalla tuli vähän muutakin. Saatoin ehkä sanoa et ei haittaa, näitä sattuu tms. Taukoa tuli hetkeksi anaali leikeistä, mutta nyt on jo selvitty ja hommat jatkuu. Voidaan jo naureskella asialle.
Kosteuspyyhkeet makkariin, niin niillä saa pyyhittyä pikku vahingot tarvittaessa!
Mulla kävi viimeksi kanssa, tulee siinä asennossa jossa itse istun peniksen päälle ja painan pohjaan saakka, muissa asennoissa ei käy niin. Menee mulle jotenkin liian syvälle. Tiedän kun on pari kertaa käynyt ko. Asennossa ja huomaa et hajua on. Onneksi on tuttu kumppani, joka ymmärtää et kun tarpeeksi ronklaa, kakkaa voi tulla :)
Yleensä tosiaan puhdas meininki ja nuolee mua myös, ja tietää että olen hyvin puhdas.
Se nyt vaan kuuluu asiaan, eli molempien on tiedostettava että pyllystä voi tulla kakkaa. Tokalla kerralla ei enää tunnu missään. Jos nyt kuitenkin haluaa varmistella, niin kokemuksen mukaan kannattaa dildottaa peppua ja sen jälkeen huuhdella uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sua pysty auttamaan, jos ei voi sanoa, että niin voi käydä jos peppuun ottaa kalua, ihmisillä voi mennä vaikka kuset ja paskat housuun ja elämässä on miljoona kertaa tärkeämpiä ja pahempia asioita. Jos et pysty muuttamaan omaa asennettasi älä harrasta anaali seksiä, äläkä kaäy koskaan kakalla. Meillä kaikilla kolmella on ollut välillä kalut pasanderissa.
T. börje, jockke & timppa
Totta. Shit happens.
Peräsuoli ei - edelleenkään - ole sukupuolielin.
Vierailija kirjoitti:
Kosteuspyyhkeet makkariin, niin niillä saa pyyhittyä pikku vahingot tarvittaessa!
Miten ne roiskeet saa tapetista pois?
Ja sen hajun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne roiskeet saa tapetista pois?
Ja sen hajun.
Muuttamalla uuteen asuntoon!
Peräsuolihuuhtelu vaan lisää riskiä, että ulostetta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolihuuhtelu vaan lisää riskiä, että ulostetta tulee.
Varsinkin jos vettä menee liian syvälle. Peräsuoleen mahtuu vain noin desi kerrallaan, bideesuihkulla sitä tulee helposti ihan liikaa ja liian kovalla paineella, jolloin vesi menee pidemmälle suolistoon ja valuu sieltä sitten ulosteen kanssa pois.
M46
Vierailija kirjoitti:
Peräsuoli ei - edelleenkään - ole sukupuolielin.
Ei suu tai käsikään. Silti ne kaikki tuntuu hyvältä.
M46
Rapatessa roiskuu joskus. Ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja! Ei meillä mitään huuhteluja tehdä edes.