Petteri Orpo muistuttaa: Meillä on erittäin vahva manaatti emmekä pelkää käyttää sitä
Kansalta saatu, että siitäs saitte kaikki hallitusta kritisoivat luuserit.
Kommentit (116)
Persuilla on heikko harpyija, joka valehteli ennen vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako vahva manaatti velkalaivan pinnalle? Ei hyvältä nimittäin näytä, joten toivottavasti siitä on apua.
Toivottavasti velkalaiva ei törmää manaattiin, joiden yleisin kuolinsyy on, että veneet törmäilee niihin. Ovat säyseitä eläimiä eivätkä millään tavoin vaarallisia ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset saivat vaalivoiton valehtelemalla, mitään mandaattia ei ollut nykyiseen politiikkaan. Joten Orpo valehtelee, kokoomuksella voi joku mandaatti ollakin, ei suinkaan koko hallituksella.
On aika absurdia, että voi valehdella ummet ja lammet, valtaan päästyään tehdä täysin päinvastaista politiikkaa ja kusettaa ihmisiä niinkuin perussuomalaiset.
Niin no, ihmiset äänesti Kokoomusta, koska se lupasi lopettaa velkaantumisen. Nyt on otettu ennätysmääriä velkaa, jo enemmän kuin Marin pandemian aikana.
Olen orpoa selvästi nuorempi. Sitten kun hän on vaivaisena vanhainkodissa voisin mennä kippaamaan hänet roskapönttöön ilmoittaen että tähän on vahva mandaatti...
Manaattien ja delfiinien käyttö poliittisiin tarkoituksiin pitäisi kieltää. Floridassa joku oli muutama vuosi takaperin kaivertanut Trumpin nimen viattoman manaatin nahkaan. En usko, että manatti olisi äänestänyt luonnonsuojelua vastustavaa Trumpia. Tai että delfiinit haluavat taistella Putinin joukoissa.
Someone wrote Trump on a Florida manatee
https://www.nytimes.com/2021/01/11/us/florida-manatee-trump.html
Vierailija kirjoitti:
Onko Orpon manaatti vahvempi kuin Putinin delfiini?
Toi vois käydä lastenohjelmasta...
Siis kunhan ei mennä sisälmyksillä ja verellä läträämiseen, tarkoitan...
Vierailija kirjoitti:
Olen orpoa selvästi nuorempi. Sitten kun hän on vaivaisena vanhainkodissa voisin mennä kippaamaan hänet roskapönttöön ilmoittaen että tähän on vahva mandaatti...
Voin toimia todistajana tuolle manaatille...eiku mandaatille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin toimia todistajana tuolle manaatille...eiku mandaatille...
Eiköhän Orpolla ole myös mandatumin puolesta hyvät vakuutukset, niin saa vanhanakin laadukasta hoitoa, vaikka olisi kansalta sen leikannut pois.
Puolisolla on vakituinen työpaikka, hän ei syö enää lounasravintolassa töissä vaan ottaa eväät töihin niin säästetään rahaa, kun mun ansiosidonnaista leikattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako vahva manaatti velkalaivan pinnalle? Ei hyvältä nimittäin näytä, joten toivottavasti siitä on apua.
Toivottavasti velkalaiva ei törmää manaattiin, joiden yleisin kuolinsyy on, että veneet törmäilee niihin. Ovat säyseitä eläimiä eivätkä millään tavoin vaarallisia ihmiselle.
On häpeä rinnastaa ylväitä manaatteja tähän hallitukseen. Sen sijaan hyytelömäiset maneetit ovat lähisukulaisia selkärangattomalle Petterille.
Vierailija kirjoitti:
Puolisolla on vakituinen työpaikka, hän ei syö enää lounasravintolassa töissä vaan ottaa eväät töihin niin säästetään rahaa, kun mun ansiosidonnaista leikattiin.
Ruoka on ainoa, missä voi säästää, kun hallitus leikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten lounasravintola joutuu irtisanomaan, tai peräti menee nurin, kun ihmiset syö omia eväitä. Taas tulee lisää työttömiä, vaikka piti tulla 100 000 uutta työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten lounasravintola joutuu irtisanomaan, tai peräti menee nurin, kun ihmiset syö omia eväitä. Taas tulee lisää työttömiä, vaikka piti tulla 100 000 uutta työpaikkaa.
Hallitus sanoi, että suomalaiset on eläneet yli varojen. Ei saa käydä ravintoloissa eikä kahviloissa.
Milloin herra Orpo on tämän manaattivaroituksen antanut? olisi hyvä saada tietää, kun velkalaivan kattoakin korjataan sateella, vai miten se meni...
Vierailija kirjoitti:
Milloin herra Orpo on tämän manaattivaroituksen antanut? olisi hyvä saada tietää, kun velkalaivan kattoakin korjataan sateella, vai miten se meni...
Velkalaiva ajelehtii pois kurssilta, pohjassa on reikä, katto vuotaa ja nyt on annettu jo manaattivaroitus. Orpolta pitäisi takavarikoida kipparinhattu, nyt ei mene vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus sanoi, että suomalaiset on eläneet yli varojen. Ei saa käydä ravintoloissa eikä kahviloissa.
Hallituksen puheet ovat täysin ristiriidassa keskenään. Luvataan kasvua, mutta sitten leikataan kaikki pois. Pitäisi kuluttaa, mutta ei ole varaa. Työpaikat lähtee, mutta töihin pitäisi vaan mennä.
Persut tappaa sen vahvan manaatin, koska kaikki luontojutut kuuluu heidän mielestään vain Vihreille.
Vierailija kirjoitti:
Hallitusmanaatista odotetaan vetonaulaa Suomelle.
Pandahanke epäonnistui. Nyt yritetään manaateilla.
Aadolfillakin oli kansalta saatu mandaatti. Mites sitä nyt sitten sensuroidaan ja vähätellään. Putinillakin on kansalta saatu mandaatti, eikä pelkää käyttää sitä. Mites siihen sitten sanotaan.
Ei Orpolla ole mitään kansan mandaattia. Tuo harha johtuu vain kelvottomasta äänestyssysteemistä jossa jokin 20% puolue kuvittelee saaneensa jonkin mandaatin. Mutta unohtaa autuaasti että 80% ei äänestänyt...