Bitcoin 80.000€
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ostin aikoinaan ja olen ostanut tasaisesti joka kuukausi. BTC menee ajan saatossa miljooniin. Joten ei ole myöhäistä sen suhteen. Etheriumilla myös web3 alusta vielä paljon kasvu mahdollisuuksia.
En usko, että Bitcoin menee miljooniin. Itselläni on niitä, mutta hankaluus on ettei niitä saa vaihtaa verottomasti. Niillä pitää ostaa.
Kaikkien aikojen pyramidihuijaus.
Kaikkeen ne ihmiset tunkee rahojaan. Sama ku ostais rahoillaan Ässä-arpoja. Ei mitään tekemistä sijoittamisen kanssa. Mutta kun juutubessa sanottiin että on viiden vuoden kuluttua ainakin miljoonan kolikko niin pakkohan sen on olla. Edes kulta ei ole niin kahjo sijoituskohde kuin jokin virtuaalikolikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama auton hansikaslokerossa
Minullakin oli, mutta laitoin ne kerran muiden kolikkojen puutteessa parkkimittariin ;)
No mahtaa v-uttaa nyt. 80 000 parkkeeraus, niin sillä voi kyllä brassailla. Ei sillä, en usko tuota, vaikka bitcoineja on myös kolikon muodossa. Tyhjistäkin kolikoista maksetaan satoja euroja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen ne ihmiset tunkee rahojaan. Sama ku ostais rahoillaan Ässä-arpoja. Ei mitään tekemistä sijoittamisen kanssa. Mutta kun juutubessa sanottiin että on viiden vuoden kuluttua ainakin miljoonan kolikko niin pakkohan sen on olla. Edes kulta ei ole niin kahjo sijoituskohde kuin jokin virtuaalikolikko.
Aika moni niillä on kylläkin ihan oikeasti rikastunut, miljonääriksi asti.
En ikinä itse uskonut, että arvo menisi sataan tonniin. Pidin jos sitä uskomattomana, kun arvo oli ensin 15 000, sitten 45 000.
Kaikkihan muistavat sen kaverin, joka maksoi pizzasta muistaakseni 12 kpl bitcoinia (nykyarvo siis 1.2 miljoonaa).
Se täytyy toki sanoa, otta onhan tämä kehitys aikaa ottanut. 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itselläni paras sijoitus. Ja ne voi myydä milloin vain. Niillä saa nopeita ja hitaita voittoja. Onko tuo vähättely kateellisten puhetta? Itse ostin bitcoineja kun ne maksoi n.100€. siitä voit laskea paljonko olen voitolla. Ainoa moka on, että olen myynyt niitä kun ne maksoi muutaman tonnin. Olen siis kokonaisuudessa hyvin voiton puolella , vaikka myin niitä kun kurssi oli vielä alhaalla. Ja jos ei lasketa niitä, mitkä on vielä jemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen pyramidihuijaus.
Ööö. Et taida tietää mikä on Bitcoin tai sitten et tiedä mikä on pyramiidihuijaus. Onecoin oli sitä. Mutta se ei ollutkaan valuutta. Bitcoin on käypä valuutta. Ja jokainen valveutunut tiesi onecoinin olevan huijausta. Ja niiden myyjät tiesi sen, näin luulen. Myyjät ainakin tiesivät, että jos saavat myytyä niitä, saavat voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin asia on typerää, mutta se toimii - niin onko se silloin typerää?
t. 50 000 € voitolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itselläni paras sijoitus. Ja ne voi myydä milloin vain. Niillä saa nopeita ja hitaita voittoja. Onko tuo vähättely kateellisten puhetta? Itse ostin bitcoineja kun ne maksoi n.100€. siitä voit laskea paljonko olen voitolla. Ainoa moka on, että olen myynyt niitä kun ne maksoi muutaman tonnin. Olen siis kokonaisuudessa hyvin voiton puolella , vaikka myin niitä kun kurssi oli vielä alhaalla. Ja jos ei lasketa niitä, mitkä on vielä jemmassa.
Vahva suositukseni on, että realisoit loputkin ja sijoitat koko rahan Hawk Tuah -kryptoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole juuri sitä, kateellisia ovat. Itsekään en todellakaan olisi tajunnut lähteä mukaan, mutta mieheni onneksi tajusi! Hän on täällä palstalla paljon parjattu DI. Jotenkin tämä tekee asiasta vielä hauskemman. 😂
Olen tätä BitCoin hössötystä seurannut nyt 5-vuotta ainakin.
Samanlainen jeesustelu miten älytöntä on tämä kun arvo oli 100$
Sitten se olikin jo 1000$
Sitten meni 10000$ rikki ja sama jeesustelu: Ei tule menestymään ei toimi! kaikki tulee alas.
Sitten menikin jo 100 000$ rikki.
Sanonpahan vaan että niin kauan kun homma menee näin että arvo 10 kertaistuu muutamassa vuodessa niin antaa huutajien huutaa. Minä sijoitan siihen nyt ja tulevaisuudessa. Sen verran paljon on rahaa tällä tehty ja lainoja makseltu.
Laitat 100€kryptoihin ja 10 vuoden päästä se on 100 000€ niin onhan se nyt ihan sairasta miten saa ilmaista rahaa ihan vaan kun jättää 5 Jallupulloa ostamatta.
jos joku jotain jostain maksaa on siinä puodin paikka. Ihan sama mitä sanotaan. Luulen että moni joka huutelee bitcoinia pyramidihuijaukseksi on niitä jotka jäivät rannalle tai eivät tajua markkinataloutta. Ensin mainittu on samaa logiikkaa kuin sähköautosta kumi puhki = sähköauto paska auto. Jälkimmäinen velvoittaa jakamaan talouden Nobelin palkinnon arvoisia sijoitusvinkkejä ihan pyytämättäkin ja silti pitämään itseään köyhyysloukussa.
Musk ja Trump käyttävät ja sijoittavat Bitcoiniin ja muihinkin kryptoihin. Siis boikottiin.
Selittäkää tietämättömälle, oletetaan että minulla on bitcoinia ja haluan ostaa suomalaisesta autoliikkeestä uuden auton, miten se käytännössä onnistuu?
Vaihdat bitcoinit rahaksi jossain ja valtio haluaisi että maksat pääomatulosta veroa, mutta moni ei ole maksanut ja ainakin osa on jäänyt kiinni kun pankki on ilmoittanut verottajalle.
Teslaa sai ostaa suoraan bitcoineilla hetken kun Musk niin keksi, mutta ei ainakaan toistaiseksi enää.
Tulppaaneilla on sentään käyttöä.