Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin testaamaan sähköautoa jossa yli 600hp

Vierailija
12.11.2024 |

Ihan järjetön laite jos tottunut perus corollaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauto varmasti kiihtyy äärimmäisen nopeasti, mutta ajamisen hauskuus ei ole siitä kiinni.

Paras ajonautinto syntyy kun auto on mahdollisimman kevyt ja hyvä mutkissa. Äänimaailma on myös tärkeä osa ajokokemusta.

Kaikki nämä puuttuvat sähköautoista ja siksi haluaisin edelleen urheiluauton joka käy bensalla.

Vierailija
22/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiedä paljon model 3 performancessa on tehoja mutta ihan kiva sillä on ajella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua autoista mitään, mutta meillä on tollanen:

https://moottori.fi/koeajo/koeajo-renault-austral-e-tech-hyvia-ranskala…

Vierailija
24/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vaikuttava teho. Itse olen ajanut 600hp Toyota supralla. 3.0L bensaturbo+manuaali vaihteisto.

600 sähköhevosvoimaa vie 600 suprahevosvoimaa kuin litran mittaa, koska alavääntö on välitön, mitään turboviiveitä ei ole, eikä vaihteita tarvitse vaihtaa.

Siitä sähkövatkaimesta ei kuulu ääniä. Supra ei ole V8 mutta kunnon V8:ssa on fiilistä joka sähkövatkaimesta puuttuu. Jos saisin valita tehokkaan sähköauton tai samanhintaisen bensa kasin niin ei ole mitään epäselvyyttä kumman valitsen. Sähkövatkaimista pysyn kaukana.

Vierailija
25/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittänyt 100hp KIA. Ei ole tarvetta enempää.

Sähkövatkaimet on homopetterikoslia.

Eikö teistä bensalenkkareista oikeasti kukaan keksi mitään uutta heittoa? Tietysti siihen tarvittaisiin jotain aivotoimintaa, mutta kai nyt tästä maasta pitäisi löytyä edes yksi bensalenkkari, jonka ÄO on yli vanteiden tuumakoon.

Vierailija
26/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vaikuttava teho. Itse olen ajanut 600hp Toyota supralla. 3.0L bensaturbo+manuaali vaihteisto.

600 sähköhevosvoimaa vie 600 suprahevosvoimaa kuin litran mittaa, koska alavääntö on välitön, mitään turboviiveitä ei ole, eikä vaihteita tarvitse vaihtaa.

Siitä sähkövatkaimesta ei kuulu ääniä. Supra ei ole V8 mutta kunnon V8:ssa on fiilistä joka sähkövatkaimesta puuttuu. Jos saisin valita tehokkaan sähköauton tai samanhintaisen bensa kasin niin ei ole mitään epäselvyyttä kumman valitsen. Sähkövatkaimista pysyn kaukana.

Kuinkahan pitkään mieslapset kaipaa vielä jotain vanhanaikaista pörinää? Pitää varmaan tutkia historiankirjoja kuinka kauan hevosmiehet dissasi hevosettomia vankkureita kun niistä ei kuulunut hirnumista ja pieruja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan