Rakastan Temua!
Temun ansiosta kotini ja minä itse näytämme kauniilta. Voin myös puuhastella kaikkea kivaa kotonani temusta ostetuilla jutuilla. Askarrella, piirtää, maalata, värittää, neuloa, kutoa jne. Paras ystäväni on temu, voittaa ihmisseuran mennen tullen. Tässä juuri istun ja teen kaunista timanttitaideteosta ja pohkeissani pörrää hierontalaitteet. Tunnen olevani prinsessa Temun ansiosta.
Kommentit (6)
Mulla yksi nojatuolin päällinen jolla pelastin kissan raapiman tuolin.
Mä tilasin just joulupöytäliinat ja -servetit sieltä, ja korviksia
Ihan samaa kamaa kuin kivijalkakaupoissa
En tilaa kiinapaskaa, kun en tarvitse mitään.
Olen ajatellut, että pistäisin pienen oman putiikin pystyyn. Tilaan Temulta kaikenlaisia askartelujuttuja ja möisin niitä siellä sitten. Olisi ihan pieni myymälä ja vielä pienempi takahuone, jossa askartelisin kaikkea mm. kaikenlaisia kortteja joulukorteista onnittelukortteihin ja siltä väliltä, erilaisia timanttitaideteoksia jne. tekisin. Olen askarrellut ja tehnyt kotiini jo vaikka mitä juttuja Temulta ostetuilla tarvikkeilla mm. valokuvakehyksiä, lasinalustoja, tuuliviirejä, tauluja, avaimenperiä, kirjanmerkkejä jne. Tämä on lempipuuhaani. Tekisin tästä harrastuksestani työn itselleni.
Itse olen tilannut taidetarvikkeita Temusta, enkä ole pettynyt. Säästöä tulee, kun vertaa mitä vastaavat tuotteet maksavat esim. Suomalaisessa kirjakaupassa.
itsellä on värikkäät TEMUN matot (10 ekpl) ja seinällä amerikan lippu sekä amerikan lippuverhot.
lätkykenkiä en tilaa enää koskaan enkä "nahkatakkeja" tai "nahkakenkinä" ne on haisevia muovipaskaa
paidat on olleet ok ja farkut
mies