Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilääkäri kertoo, millainen on aikuisen naisen ADHD Seksuaalisuus poikkeaa muista selvästi

Vierailija
11.11.2024 |

onko jollakin liittää tuon maksumuurin takana oleva teksti tähän

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on ADHD. Pihtaa ja pihtaa. Kuluvana vuotena 2 yhdyntää ja niitäkin sai anoa.

Vierailija
22/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nymfomania on nykyään naisten ADHD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adhd-ihmisiin liitetään monesti tietyt stereotypiat, mutta kaikki ihmiset on erilaisia. Itse olen elänyt "vasta" 22 vuotta parisuhteessa adhd-naisen kanssa, joten jotain perspektiiviä löytyy.

ADHD:t ovat yleensä enemmän tai vähemmän myös kirjolla.

Vierailija
24/25 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet myös yliaktiivisia joilla tämä, eikö?

no kukasta kukaan luonnollisesti he, eli hyvä seurata

Vierailija
25/25 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adhd-ihmisiin liitetään monesti tietyt stereotypiat, mutta kaikki ihmiset on erilaisia. Itse olen elänyt "vasta" 22 vuotta parisuhteessa adhd-naisen kanssa, joten jotain perspektiiviä löytyy.

1. Adhd-ihmiset eivät kykene pitkään parisuhteeseen, koska kyllästyvät helposti -> no, kuten sanoin, 22 vuotta jo takana.

2. Adhd-ihmiset ovat seksuaalisesti aktiivisempia. -> oman kokemuksen perusteella ei/ehkä. Seksiä varmaan ikään nähden keskivertoa enemmän, mutta ei tee aloitteita juuri koskaan, mutta harvoin kieltäytyykään.

3. Adhd kyllästyy nopeasti. -> samat rutiinit joka päivä, jatkuneet koko parisuhteen ajan. Rutiineihin kuuluu myös valittaminen siitä, kun mikään ei koskaan muutu. Silti ei tee mitään sen eteen, että jokin asia muuttuisi.

4. Adhd on sosiaalinen ja kaipaa ihmisiä ympärilleen -> paskat. Haluaa olla suurimman osan ajastaan yksin ja rauhassa. Kieltäytyy kyläilemästä ja keksii tekosyitä,

aika hyvä oma tutkimus, pitää kyllä paikkansa. monta rautaa tulessa, sometusta koko ajan,moniajoa, väsymystä, etääntymistä, aloitekyvyttömyyttä, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän