Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä keinolla saada mies ymärtämään että hänellä ei ole erioikeuksia esim nukkua pitkään aamuisin.

Vierailija
20.02.2007 |

Olen yrittänyt sanoa että jos nukutaan pitkään aamulla niin silloin vuoroaamuin. muuten voisi molemmat nousta. Varsinkin nyt kun on lomaviikko koko perheellä. Voipi kuulostaa typerältä tämä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle voimia ja pitkää pinnaa - lapset eivät ole pieniä ikuisesti!

Vierailija
2/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun tekee pahaa katsoa, kun miestä ei tunnu yhtään vauva kiinnostavan. Olen koittanut lempeästi sanoa, et päästä vaimokin välillä nukkumaan tai edes syödä niin, ettei ruoka oo jäähtyny tai vauva roiku sylissä... Ite olen sit " ominu" vauvan kun ollaan kylässä, mut miten saada mies tajuamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapset on isoja niin hän ajattelee että eihän tässä mitään. me taas ajattelemme että hän on jättänyt pulaan silloin kun häntä olisi eniten tarvittu, revi siitä luottamusta ja kunnioitusta lopulle yhteiselämälle.

Vierailija
4/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tiedän, se kyyy että " onko pakko" ja näyttää marttyyrilta. Ja sä olet liian kilttii ja liian väsynyt jaksaaksesi selittää, että on pakko. Mutta ainoa keino se kumminkin on.

Vierailija
5/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten minä olen vain onnekas poikkeus, koska meillä mies on itsekin täysillä mukana ollut ihan synnäriltä asti vauvan elämässä. Ja ollaan vuoroilla heräilty aamuisin ja poikkeus ollaan tehty, mikäli toinen meistä on ollut erityisen väsynyt omalla " vuorollaan" .

Vierailija
6/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä kuinka itse ajattelen että on kiva mennä ajoissa nukkumaan kun sita jaksaa paremmin nousta lasten kanssa aamulla mutta mies ei ajattele lainkaan näin vaan esim kun joka toinen viikko tekee iltavuoroa valvoo yöt leffoja katsellen kun hänhän saa kuitenkin nukkua aamulla...Aivan itsestäänselvä asiahan tämä on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi