Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jotkut ihmiset voi vaan jatkaa puhumista vaikka kukaan ei reagoi heidän juttuihinsa mitenkään?

Vierailija
10.11.2024 |

Kertokaa tämä mysteeri mulle

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tälläkin palstalla jotkut julkaisevat samoja lapsellisia monistuksia vaikka ketään ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten taitojen puute, ehkä myös yksinäisyys ja tarve tulla kuulluksi. Kaikki yhdessä.

Vierailija
4/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku maksaa siitä?

Höpöttelijä kokee oikeudekseen /velvollisuudekseen hallita sitä keskustelutilannetta olemalla äänessä. Narsisti voi ajatella, että muilla on niin tyhmät jutut, että parempi kun puhuu itse.

Joillain on myös sellainen kokemus, että hiljaisuus on huono asia ja sitä pitää aina välttää. Se voi olla lähes fobia ja tällaiset papukaijat ääntelee tauotta.

Vierailija
5/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälättäjä rakastaa omaa ääntään ja suoltaa tekstiä taukoamatta. Puheääni on yleensä kova, samoin puheen tempo. Tyynellä säällä puheen kantama ulkona on helposti 400 m. Tämä on myös yksi monista tavoista saada huomiota.

Vierailija
6/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot sosiaaliset kyvyt ja/tai tietynlainen tyhmyys/yksinkertaisuus on mielestäni olleet yleensä osallisina, kun tämmöinen hölisijä on ollut paikalla. Yleensä töissä on vähintään yksi työkaveri, joka ei tajua olla hiljaa ja jaarittelee itsekseen tajuamatta että se hieman vaivaantunut "jooh, jaaha, niih" meinaa sitä että ei kiinnosta jutella. 

Monesti näiden kanssa kulkee käsikädessä kykenemättömyys kuunnella mitä heille vastataan, tai ainakin sisäistää sanottu asia; jatketaan hölinää kuin se toinen ei olisi sanonut mitään.

Vierailija
7/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä seura.

Vierailija
8/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset on typeriä, tolloja, muiden perässäkäveleviä kanoja ja minä olen paras! 

harvoin näin filosofisen filmaattista fiksua yksliöä löytyykään enää maailmalta!! :*** mwuaahh 

sitä paitsi, kaikki typerät kakru mammat nuoret aikuiset yhä on niiiin teiniä, niin teiniä. Ja on se teini äidinkieli jäänyt päälle 

harvat osaa enää tietää edes sivistyssanoja ja yhdyssanoja. 

ihmiset on tyhmiä, sillä ne eivät osaa kirjottaa edes yhdyssanoja oikein. Kun niin paljon juttelee in real life muidenkaa yhdyssanoja on vaikeeta muistaa vaan "poliisi auto yhdys sana , niiii no ku... mitäs muuta erä retkeilijä patja" 

siiis kaikki kuuluisi yhteen yhdyssanoiksi mutta ne eivät osaa olla edes viisaita enää lauseväännöksissä, puhetavoissaan. 

sitä voi ylistää omaa paremmuuttaa narsistisesti, ettei se toinen osaa sanoa mitään muuta siihen kuin toljottaa suu ammolla "ööööööö.... siis omg jooo... for 4real legit juuuh elihsiix pov..äxdeee" 

Kun sen toisen saa pyörrettyä omilla puhejaarinoilla ihan hiljaiseksi eikä se osaa sanoa mitään fiksua takaisin. Eikä edes kirjoittaa kuin aikuinen. 

aikuisuus on mennyttä ihmiset. 

ihmiskunta roskaa. 

Vierailija
9/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa huomioo.  Narsistisuus. Pitää itseään parempana kuin muut. Haluaa kuulla omaa ääntänsä. Pönkittää itsetuntoaan. Jne. Kaipaa kuulijaa. Ehkä myös tärkeimmäksi, kaipaa ymmärretyksi tulemista. Saada kokemus tulla kuulluksi kun toinen olisi vaan "minä ymmärrän. Olen täällä sinua varten rakas. I got u" eikä saa sellaista kokemuksilta muilta apinoilta. Jotka luulee olevansa sitten parempia kun tää "höpöttelijä hanipöö." 

Vierailija
10/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen lapseni on tuollainen, epäillään autismia. Ei osaa lukea toisten ihmisten sanattomia viestejä.

Vierailija
11/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikot sosiaaliset kyvyt ja/tai tietynlainen tyhmyys/yksinkertaisuus on mielestäni olleet yleensä osallisina, kun tämmöinen hölisijä on ollut paikalla. Yleensä töissä on vähintään yksi työkaveri, joka ei tajua olla hiljaa ja jaarittelee itsekseen tajuamatta että se hieman vaivaantunut "jooh, jaaha, niih" meinaa sitä että ei kiinnosta jutella. 

Monesti näiden kanssa kulkee käsikädessä kykenemättömyys kuunnella mitä heille vastataan, tai ainakin sisäistää sanottu asia; jatketaan hölinää kuin se toinen ei olisi sanonut mitään. 

- joku myös kaipaisi rehellisyyttä sitten, että sanottaisiin täysin suoraan avoimesti TURPATUKKOON NYT! 

mutta kun ihmiset on niin pelokkaita ja ujoja sanomaan mitä oikeasti ajatellaan. Seläntakana puhutaan paskaa ja piilovittuillaan. 

Kun voidaan nyökytellä "mmm''m joo niiin", sillon sen tyypin aikana. 

get real. Like smarter. Please olkaa parempia näitä kohtaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi