Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulette että tapahtuu kun kieltää oman kulttuurin?

Vierailija
09.11.2024 |

Toisten kulttuurien edustajat ottaa vallan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naiset haluaakin näköjään pukeutua huntuihin ja pysyä kotosalla. :) 

Vierailija
2/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mukavia oloja ole luvassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa!! ALLAAAHUU AKBAAAR

Vierailija
4/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole pojat yhtään enempää turvassa, joutuvat tunnustamaan Allahin jumalakseen.

Vierailija
5/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on

Vierailija
6/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvitsisi suomalaisten enää hävetä omaa kultturiaan, jos se kiellettäisiin.

Vierailija
7/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nimenomaan suomalaiseen kulttuuriin sisältyviä asioita? Ensimmäisenä tulee mieleen yläpuolella mainittu oman maan ja sen kansalaisten yletön häpeäminen muiden rinnalla ja muiden *parempien* kulttuurien ihannointi ja jopa orjailu.

Vierailija
8/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipähän tarvitsisi suomalaisten enää hävetä omaa kultturiaan, jos se kiellettäisiin.

Niinpä saisi rauhassa kumarrella ja pyllistellä

Vierailija
9/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassujen mielestä Koraani on oikeassa naisista ja homoseksuaaleista. Vai miksi muuten he haluavat roudata basaarikulttuurin Suomeen?

Vierailija
10/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RISTI POIS SUOMEN LIPUSTA 2025! #RISTIPOIS

Vierailija
11/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin, laitetaan siihen kuunsirppi ja tähti

Vierailija
12/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisirppi lippumme! sopii hyvin

Vierailija
13/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
14/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tämmöistä suomalaisen kulttuurin ja uskonnon vastaisuutta. Uskonto on osa kulttuuriamme ja historiaamme. Kiellmmekö kohta itsemme. Aitoa suvaitsevaisuutta on se, että tutustuu eri uskontoihin ja myös uskonnottomien ajatuksiin ja ajattelee itse. Olen itse maallistunut luterilainen  ja uskon   historialliseen Jeesukseen. Silti arvostan luterilaisuuden perinteitä, suvivirttä, kymmentä käskyä, kirkkoa ja kirkon työtä esimerkiksi perheiden eteen ja monia muita kristillisiä arvoja, joita esiintyy myös muissa uskonnoissa kuin luterilaisuudessa. Yhteiskunta, jossa ei voi laulaa esimerkiksi perinteistä suvivirttä, on oikeasti suvaitsematon. Omille lapsille haluan opettaa oikeaa suvaitsevaisuutta ja omilla aivoilla ajattelua. 

Vierailija
15/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Vierailija
16/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirppi, vasara, kuunsirppi ja tähti. Siinä olis suomalaisille työläisten islam'ilainen paratiisi. Ollos hyvä!

Vierailija
17/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirppi, vasara, kuunsirppi ja tähti. Siinä olis suomalaisille työläisten islam'ilainen paratiisi. Ollos hyvä!

Onko risti sopiva symboli uskonnolle, kun sitä on käytetty ihmisten kiduttamiseen ja tappamiseen?

Vierailija
18/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tätähän naiset halusivat takaisin nyrkin ja hellan väliin huntuineen kaikkineen

Vierailija
19/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tätähän naiset halusivat takaisin nyrkin ja hellan väliin huntuineen kaikkineen

silloin ei tosin taida 1500 euroa saada korvauksia kun ei kelpaakkaan.. tulee raippaa niskureille!

Vierailija
20/25 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

silloin ei tosin taida 1500 euroa saada korvauksia kun ei kelpaakkaan.. tulee raippaa niskureille!

ja parrua, 8v on ihan tarpeeks vanha olemaan vaimo tietyissä kulttuureissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi