Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seurannut politiikkaa 35 vuotta, sama kaava toistuu, lopputulos nolla?

Vierailija
09.11.2024 |

Paikasta a on siirretty 1% rahaa paikkaan b, paikasta c on siirretty 1% rahaa paikkaan d.

Paikasta e on siirretty 1% rahaa paikkaan f, paikasta g on siirretty 1% rahaa paikkaan h.................

Kun hallitus vaihtuu niin saatetaan siirtää rahaa 1% paikasta c paikkaan h ja mahdollisesti 1% paikasta e paikakan a, jne...

Tämä ei ole johtanut mihinkään, vuorotellen vain haukutaan kuka otti rahaa keneltäkin ja siirsi sitä kenllekin, tästä työstä ei ole hyötyä, silti samaa mallia jatketaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksaisin seurata jotain sellaista joka ei ole kiinnostavaa eikä johda yhtään mihinkään?

Vierailija
2/6 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ehdotat ratkaisuksi? Sementoidaan rahanjako voi lopetetaan rahoitus kokonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seurannut 60 vuotta ja sama kaava toistuu, mutta hieman eri formaatissa riippuen mikä puolue on vastuussa.

Vierailija
4/6 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista, että kaikki on pysynyt suht ennallaan vuosikaudet. 

Ei ole ollut vallankaappauksia, sotilasjunttia, poliittisia salamurhia, Siperiaan karkoituksia eikä enää sisällissotiakaan. 

Vierailija
5/6 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Tämä kannattaisi kaikkien vouhkaajien lukea niin moneen kertaan, että ymmärtävät sen. Poliitikot eivät oikeastaan ansaitse huomiotamme.

Vierailija
6/6 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan kommunismia jotta kaikilla olisi yhtä köyhää ja yhtä paha olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän