Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä vinkki sinulle, jos koet puolisosi vapaamatkustavan arjen työtaakassa

Vierailija
09.11.2024 |

Eli tuntuuko, että teet arjessa huomattavasti enemmän kotitöitä ja olet päävastuussa kaikesta?

Minun elämä ajautui tällaiseksi lasten saamisen jälkeen. Mieheni taantui kolmanneksi lapseksi.

Mutta! Kehittelin tällaisen apukeinon itselleni. Mietin asiat, jotka eivät ole minulle niin tärkeitä ja joiden tekemättömyys ei minua haittaa. Omalla kohdalla ne olivat esimerkiksi: mökille lähtö (pakkaaminen, perillä mökin lämmitys, puunhakkaus, grillaaminen yms. Asumme sen verran lähellä mökkiä, että jos mies unohtaisi lapsille pakata pyyhkeet tai unohtaisi ostaa kertakäyttöastioita niin sitten voidaan ajaa kotiin.), kaikki autoon liittyvä, tiskikoneen tyhjennys (meillä on sen verran vähän astioita että koneen on pyörittävä joka päivä ja jos sitä ei tyhjennä, ei ole astioita. Tässä joudun välillä tekemään töitä itseni kanssa) ja lasten harrastuskuskaaminen ja lasten urheiluvälineiden huolto ja osto. 

Minulle jää oikeastaan kaikki muu, mutta selviän asian kanssa, koska tiedän että en enää ole vastuussa kaikesta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä