Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan joutunut kokemaan ryhmän halveksintaa?

Vierailija
08.11.2024 |

Oletko joutunut ryhmän halveksimaksi? Esim koulussa, työpaikalla..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti, koska minulla on fyysinen vika ja sitä ei voi korjata. Olen siitä huolimatta ihan täysipäinen ja normaaliälyinen.

Vierailija
2/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti, koska minulla on fyysinen vika ja sitä ei voi korjata. Olen siitä huolimatta ihan täysipäinen ja normaaliälyinen.

Sallikaa minun epäillä tuota viimeistä 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtomattani. Koputan pöytää, koska provosoivan luonteeni ansiosta se päivä taatusti vielä koittaa. Tähän saakka olen jaksanut pitää mielipiteeni ominani.

Vierailija
4/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kiinnostanut, mitä joku ryhmä minusta ajattelee. 

Vierailija
5/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä savolaisia halveksutaan avoimesti täällä Helsingissä.

Vierailija
6/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein koko elämäni ja te tiedätte sen ja olette tienneet jo siitä lähtien kun olin pikkulapsi.

T: Antti Lain.e

Vierailija
7/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun mensaan, olen luonnontieteellisennalan tohtori, minulla on judossa musta vyö ollut jo teineistä saakka. Minut palkattiin erääseen projektiin valtion sektori laitokseen ja näin heti että projekti on täysin susi, sitä oltiin tehty jo vuosia ja minut palkattiin saattamaan se loppuun, syntipukiksi. En ikinä olisi voinut uskoa että kokonainen työyhteisö esimiehistä alkaen voisi niin alkaa sortamaan yhtä työlästä kuin minua sorsittiin. Itsetuntoni on vahva ja horjumaton ja tuollainen ryhmäkiusaus vain vahvisti minua entisestään. Projekti saatettiin kitkerään loppuun kauhean kiusauksen, aidon ja tunteilemattoman saattelemana. Esihenkilöni erotettiin suosituksestani ja kolme muutakin henkilöä, palkkasivat itse minut saattamaan työn loppuun, yrittivät kaataa koko onnettoman projektin epäonnistumisen niskoilleni mutta loppuraportissani kerroin juuri nämä ongelmahenkilöt ja ratkaisin projektin. Yhteensä yli 20% projektiin kuluneista henkilöistä irtisanottiin mutta jonkun oli pakko tuo mätäpaise puhkaista.

Silloin tuon työn aikana, noin kaksi vuotta se kesti, ajattelin että heikompi olisi sortunut ja väärinkäytökset olisivat jääneet paljastumatta. Kiusaaminen oli hyvin lamauttavaa ja kaikenkattavaa. Opiskelukaverini luona olin tuon työn aikana kerran saunassa ja sanoin että pahasti minua työssä kiusataan niin kaverini sanoi että ryhdistä kiusaajan edessä rintaa ja ajattele että sekunneissa voisit tuon kiusaajan lyödä lattiaan ja katkoa kädet ja jalat- kiusattuna tuo tuntui ihan hyvältä ajatukselta