Mikä teki tänään päivästäsi paremman?
Itselläni se, kun sisko tuli kylään ja sai nauraa pitkästä aikaa ihan kunnolla. Tehtiin myös yhdessä hyvää ruokaa.
Kommentit (25)
Olin koirieni kanssa lenkillä klo 16 tienoilla ja ihailin pitään ihanaa pastellinsävyistä taivasta.
Ylipäänsä, aina kun olen koirieni kanssa lenkillä, minulla on päivän hyvä hetki.
Ei mikään. Kamala päivä ja join pullon viiniä ja kaduttaa. Paha olo siitä vain tuli.
Voiei!
No älä nyt soimaa itseäsi turhaan siitä viinin juomisesta. Toivottavasti huomenna sinulla parempi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Voiei!
No älä nyt soimaa itseäsi turhaan siitä viinin juomisesta. Toivottavasti huomenna sinulla parempi päivä.
Piti vastata siis tuohon 5/
kävin rentouttavalla jumppa/kehonhuolto tunnilla
Marco Hietalan Vain Elämää-veto Hanna Pakarisen päivänä piristi mun päivän. 🥰
Join minttuviinapullon ja katsottiin sohviksia. Tule vähän parempi olo. Auttoi kipeään kurkkuun.
Kummityttö kävi, leivottiin yhdessä perinteinen isänpäiväherkku, jonka hän vei isälleen. Juteltiin samalla niitä näitä. Hän on jo tukevasti murrosiässä, joten on erityisen ihanaa että haluaa tulla vielä kummitädin kanssa aikaa viettämään.
Etätyö (palkanlaskija) ja kisu istui sylissä koko työpäivän. :3 M28
Vierailija kirjoitti:
Etätyö (palkanlaskija) ja kisu istui sylissä koko työpäivän. :3 M28
Joojoo mirri sylissä
Taisin tänään tehdä pitkäkestoisesti omaan hyvinvointiin negatiivisesti vaikuttavan päätöksen paineen alla. Lupauduin jatkamaan työssä, jolla on rankkuudessaan paljon haitallisia vaikutuksia terveyteen koska työmäärä ja työpäivien pituudet ovat aivan epäinhimillisiä ja olen halunnut lopettaa siinä työssä koko tämän vuoden. No, kaikesta tästä johtuen tajusin että omaa itseään pitää kuunnella vaikka muiden odotukset olisivat mitä. Vaikka työt nyt luultavasti jatkuukin, aion niinä pieninä arjen hetkinä (se pari minuuttia mitä päivässä on vapaata) kuunnella itseäni enemmän. Oppimassahan täällä ollaan. Yritän siis tämänkin asian nähdä jollain kannalla positiivisena. N
Donald J. Trumpin valinta Yhdysvaltain 47. presidentiksi.
Back to basics and common sense.
Juutuin katsekontaktiin lumikon (tai jonkun vastaavan) kanssa. Alta kolmen metrin päästä kadunvarresta se nosti päänsä ja oli ilmeisen kiinnostunut jostain kaidun toisella puolella olleesta. Ei säikähtänyt ja silmiin tujoteltiin. Väistin rauhallisesti, mutta käännyin katsomaan, ja siellä se tuijotteli kadun yli, jotain kiinnostavaa.
Vilkaisi vielä minuun päin, ennen kuin katosi kasvillisuuden sekaan.
Tiesin noita täällä, elelevän, mutten sitä, etää näin lähellä ihmisasustusta.
Oravien kanssa on kiva harrastaa samaa, jäädä katselemaan toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Join minttuviinapullon ja katsottiin sohviksia. Tule vähän parempi olo. Auttoi kipeään kurkkuun.
Minttuviinapullo ei koskaan ole huono.
Kuulostaa kivalta. Eilen mulla oli ihan kivaa. Ja ehkä ehtii vielä tulla joku kiva juttu vastaan. Muillekin.