Mies, ottaisitko vaimoksi 20 vuotta alalla olleen seksityöläisen ?
Olen 43 v. nainen, en tupakoi, en käytä alkoholia, enkä huumeita. Minulla on ammattitutkinto ja olen normivartaloinen sopusuhtainen. Olen tehnyt seksityötä ja harrastanut seksiä n. 300 miehen kanssa.
Kommentit (30)
En halua miettiä oletko kenelle jakanut tavaraasi . Tietävät katseet naapurin mieheltä tai työkaverilta.
Suomi on pieni maa.
Se riippuu persoonasta ja yhteisistä kemioista, eli löytyykö rakkautta. Työ on työtä. Ainoa huoli on, onko työ tuonut sinulle traumoja jotka estää läheisyyden suhteessa.
M.54
En ottaisi vaimoa muutenkaan, mutta jos ottaisin, niin hän ei olisi:
a) h u o r a
b) vanha
Kyllä voisin ottaa vaimoksi. Mua ei haittaa naapureiden juorut, eikä kuinka monen kanssa olet pannut. Mullakin on mittava lista noita panoaja. Edellyttäen, että muuten kemiat kohtaisivat.
Vierailija kirjoitti:
En halua miettiä oletko kenelle jakanut tavaraasi . Tietävät katseet naapurin mieheltä tai työkaverilta.
Suomi on pieni maa.
"jakanut tavaraasi" - mitäs miehet tekikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pieni maa.
"jakanut tavaraasi" - mitäs miehet tekikään?
"JAETTU ILO on YHTEINEN ILO!"
Pitäisi nähdä rapsat sinusta ensiksi että voi arvioida kannattaako vai onko huonoa seksiä luvassa.
Riippau enemmän siitä minkälainen ihminen, persoonaolet ja arvomaailmasta (jos olet sinimustan meiningin kannattaja, unohda koko juttu), myös ulkonäöstä toki.
Tietty itse en menisi naimisiin kenenkään kanssa, kun kaikki ihmissuhteen hyvät asiat ilman mitään huonoja asioita saa asumalla erikseen. :)
Eihän 300 ole paljon eikä varsinkaan 20 vuoden aikana. Itselläni on vuodessa ollut noin 20-30 eri naista (baaristan maksulliset plus muutama parisuhde). Olen nyt 45, joten minulla on voinut olla yli 600 naista. Kelpuuttaisin sinut mutta kelpuuttaisitko minua?
Järkiperusteilla en, mutta rakastuminen saattaa murtaa kaikki esteet.
älkää tuomitko,ettei teitä tuomittasi. Emmehän tiedä, mitkä olosuhteet ovat olleet ja miten ihminen on joutunut tilanteeseen jossa on?
Ei estäisi tutustumista, seurustelua eikä parisuhdetta. Tuskin asialla paljoa päätäni vaivaisin, ikä on tuonut kokemusta asettaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin, ja pieni rosoisuus ihmisessä on kiinnostavaa. Keskustella avoimesti se, niinkuin moni muukin tietysti kannattaa, olisi sitten sillä taputeltu.
Ikä olisi suurempi ongelma kuin ammatti. Jos 20 vuodessa on ollut n. 300 eri miehen kanssa, se ei ole kuin noin 15/vuosi. Joko olet ollut osa-aikainen tai sitten tosi hyvä, jotta on ollut vakiasiakkaita.
Paremmin oppinutta ei varmaan sänkyynsä koskaan voisi saada, mutta olettaisin kyllä sitä että hän esittelisi taitojaan minulle päivittäin. Olisi varmaan hirmu hyvä ottamaan suihin ja pukeutuisi varmaan mielellään hepeneisiin.
No ei tod! Eihän kukaan järki-ihminen ota miljoona kilometriä ajettua mannemersuakaan!
Ei se järvi soutamisesta kulu.
Itse koen sen jopa kiihottavaksi, että niin moni mies on nautiskellen ottanut naiseni ja lauennut kortsuun hänen sisällään. Eivät erään. Nyt sinne laukean minä, mutta paljaaltaan.
En ottaisi vaimoksi mutta se johtuisi ihan siitä etten ota ketään enää vaimoksi.
Tuo 300 tyyppiä kuulostaa aika vähältä kun itsellänikin on enemmän naisia ollut.
Suhteeseen voisin apn ottaa mielläni. Olen varma että hän ei olisi suhteessa pettymys kuten monet siveyden sipulit ovat.
Itselleni seksityö on ehdoton ei, oli se sitten perinteistä maksullisuutta tai jotain Onlyfansin kaltaista.
M43
No totta kai vois, miks ei? Sinä olet vsrmasti sama ihana sinä ootko ottanu seksistä rahaa tai et.