Käärijä pikkusen muuttunu
Tai siis paljon. Mitä ihmettä..? YleX naurumaratonilla nyt.
Kommentit (75)
Apulannan toni aina kertoi että ennen kesän festarikieruetta kuntoili että kehtaa olla ilman paitaa - Käärijä on kehopositiivinen ja kehtaa mennä kansainvälisen yleisön eteen ilman paitaa pallomahaisena.
Se Italian ihana Daviano David voisi ottaa mallia, viinaa ja viinereitä 3 kk ja lavalle.
Kuvitelkaa se dannyn ikäisenä vieläkin samanlainen liian lyhyt paita päällä.
Menissalille etes kerta kuussa pöhöttyny läski
Vierailija kirjoitti:
Apulannan toni aina kertoi että ennen kesän festarikieruetta kuntoili että kehtaa olla ilman paitaa - Käärijä on kehopositiivinen ja kehtaa mennä kansainvälisen yleisön eteen ilman paitaa pallomahaisena.
Se Italian ihana Daviano David voisi ottaa mallia, viinaa ja viinereitä 3 kk ja lavalle.
Käärijä on hyvällä tavalla kehopositiivinen.Hän kun ei oikeasti ole mikään epäterveellisesti ylipainoinen saati läski. Luultavasti ihan normaalipainon rajoissa. Eipä vaan ole mikään kovin rasvaton tai treenattu kroppa, mikä on ihan ookoo. Itse tykkään tuollaisesta vähän isikroppa-kroppatyypistä miehellä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa se dannyn ikäisenä vieläkin samanlainen liian lyhyt paita päällä.
Mieluummin en...
Vierailija kirjoitti:
Juntti se on
Ällö se on😝
Pullahtanu juoppo possu vois treenit alottaa todellakin
Käärijä on ihana hottis. Kateelliset haukkuu. Naiset ei tykkää liian laihoista tai liian bodatuista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on ihana hottis. Kateelliset haukkuu. Naiset ei tykkää liian laihoista tai liian bodatuista miehistä.
Käärijä ei taida naisten kiinnostuksesta välittää
Vierailija kirjoitti:
Tässä kliseessä ei ole mitään todellisuus perää. Ihan valtava ero Tinder osumilla v2022 ja 2024. Erona 10kg lihasmassaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kliseessä ei ole mitään todellisuus perää. Ihan valtava ero Tinder osumilla v2022 ja 2024. Erona 10kg lihasmassaa.
Itse sain 15kg ylipainoisena miehenä aikalailla 0 matchia kuussa naisilta.
Kun laihdutin 20kg ja samalla treenasin, puolentoista vuoden päästä sai 10-20 matchia päivässä ja kasvot oli ihan eri tavalla särmikkään näköiset ja ei-pöhöttyneet.
Ei nyt niin paljoa kuin luonnostaan komeilla mallimiehillä mutta minulle tajunnanräjäyttävän paljon.
Ei kannata uskoa noita kehopositiivisuusjuttuja. Nainen ehkä saa huonokuntoisena tai pulleana matcheja, miehenä tuo on seksuaalisessa (deittailumielessä) kuolemantuomio. Kukaan ei halua yhden illan juttua pulskan miehen kanssa ja harva treffeillekään elleivät näe jotain taloudellista hyötyä sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain 15kg ylipainoisena miehenä aikalailla 0 matchia kuussa naisilta.Kun laihdutin 20kg ja samalla treenasin, puolentoista vuoden päästä sai 10-20 matchia päivässä ja kasvot oli ihan eri tavalla särmikkään näköiset ja ei-pöhöttyneet.
Ei nyt niin paljoa kuin luonnostaan komeilla mallimiehillä mutta minulle tajunnanräjäyttävän paljon.
Ei kannata uskoa noita kehopositiivisuusjuttuja. Nainen ehkä saa huonokuntoisena tai pulleana matcheja, miehenä tuo on seksuaalisessa (deittailumielessä) kuolemantuomio. Kukaan ei halua yhden
No jep. Mäkin olin urheilullinen jo 2022 harrastin aktiivisesti nyrkkeilyä. Se kun loppui bodasin 10kg lihasmassaa ja Tinder räjähti. Kasvoissa ei 2 vuodessa mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-30 kg
Miksi sitä sanotaan homoksi vaikka elää avoliitossa naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain 15kg ylipainoisena miehenä aikalailla 0 matchia kuussa naisilta.Kun laihdutin 20kg ja samalla treenasin, puolentoista vuoden päästä sai 10-20 matchia päivässä ja kasvot oli ihan eri tavalla särmikkään näköiset ja ei-pöhöttyneet.
Ei kannata uskoa noita kehopositiivisuusjuttuja. Nainen ehkä saa huonokuntoisena tai pulleana matcheja, miehenä tuo on seksuaalisessa (deittailumielessä) kuolemantuomio. Kukaan ei halua yhden
Pitää paikkansa ja tämän voi yleistää molempiin sukupuoliin. Kun on tietyssä painossa, kasvot näyttää paremmalta. Voi olla että kroppa menisi isompanakin, mutta naama pyöristyy silloin, eikä näytä enää miltään. Kasvonpiirteet hautautuu sinne läskiin.
Se on varmaan toi parta.