Onko miehellä oikeus erota jos en halua enää lisää lapsia?
Tai siis tietenkin on oikeus erota virallisesti, mutta onko tuo mielestänne " oikea kunnollinen syy" eroon? Meillä on siis yksi 4 vuotta täyttävä lapsi ja mies haluaisi lisää lapsia, minä taas en. Mies on 38 ja minä 33 ja haluaisin jo elää omaa elämää enkä lisää lapsia, varsinkaan pikkuvauvaa. Ensimmäinen raskaus oli aika kamala ja kesti useamman kuukauden päästä taas omiin mittoihin, ei siis enää uutta. Mitä mieltä olette tällaisesta pikkusieluisesta miehestä, joka uhkailee asian vuoksi erolla? Eihän aina hänkään voi kaikkea saada mitä haluaa.
Kommentit (4)
tosin minäkin ottaisin eron sellaisesta miehestä. Olisin erehtynyt pahan kerran naimisiin mennessäni.
äitiä jättämään miehen joka ei halua lisää lapsia. Ihan yhtä kamalaahan se on, rikkoa aiempien lasten perhe vain jotta saisi itse toteuttaa haaveitaan.
täällä käskettäisiin jo pakata kimpsuja, koska kyllä naisella on oikeus äitiyteen vaikka miehen tahdon vastaisesti. Miehelläsi ei valitettavasti ole naisten kätevää jallitusvaihtoehtoa...
kun on näyttää olevan noin vastuuton että voisi sormia napauttamalla jättää jo aikaansaadutkin lapset???!!! eipä anna kovin huolehtivaa kuvaa itsestään isänä. tuommoselle en olis suonu ensimmäistäkään lasta!