Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan oikeasti kokenut tuollaista tv-sarjojen tai elokuvien rakkaustarinaa?

Vierailija
05.11.2024 |

Että joku unelmienne mies/poika on valtavan ihastunut ja yrittää valloittaa sydämenne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut monta sellaista, joissa joku mies tai poika on yrittänyt valloittaa sydämen romanttisin elkein, mutta valitettavasti jäänyt aina yksipuoliseksi, minä en ole näistä tyypeistä ollut ollenkaan kiinnostunut. Olen minä kyllä nuorena parin kanssa seurustellut silti, kun olivat kuitenkin ihan mukavia ja niin kovasti halusivat. Mutta ei ollut kipinää eikä säpinää, ja ne jutut kuihtui ajan kanssa. Ne tyypit, joihin minä olen ollut ihastunut, eivät taas ole olleet kiinnostuneita minusta.

Mun vanhemmilla sen sijaan on oikein kunnon sellainen elokuvarakkaustarina. Ensinäkemältä molemmat sanoi tienneensä, että tuo on muuten minun tuleva puolisoni. Ja tunteneensa, että on tunteneet aina, vaikka ei olleet ennen tavanneet. Asiaan liittyy myös elokuvatarinoihin sopivasti se, että äiti oli varakkaasta kodista, ja isä köyhän torpan poika, ja äidin suku vahvasti vastusti avioliittoa. Mutta rakastavaiset ei koskaan luovuttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla