Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulevat pikkujoulut jännittää. Juoppo inhokkikollega luulee aina humalassa että olemme ystäviä

Vierailija
05.11.2024 |

Ja pelkään että itse sanon pahasti kun otan viiniä. Olen jo kerran sanonutkin, onneksi kollega ei sitä muista kun oli niin lärvit taas vaihteeksi.

Odotettavissa on että se häijy ja kamala ihminen liimautuu taas minuun kiinni koko illaksi. Kukaan ei voi sietää sen läsnäoloa, minä mukaanlukien, mutta kännissä se on aina kaikkien kaveri ja luulee olevansa toivottua seuraa.

Pari viikkoa aikaa vielä. Harmittaa että yksi ihminen tavallaan pilaa jo etukäteen hauskat kekkerit ja niiden odotuksen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä mene työpaikan pikkujouluun. Näen tarpeeksi niitä naamoja. Eikä siitä makseta palkkaa

Vierailija
2/2 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä mene työpaikan pikkujouluun. Näen tarpeeksi niitä naamoja. Eikä siitä makseta palkkaa

Minä menen aina, tosin nämä ovat ekat moneen vuoteen. Aina on ollut hauskaa, paitsi että tuo yksi laskee tunnelmaa niin kauan kuin se pystyy pyörimään menossa mukana. Yleensä lykätään taksiin aika aikaisin kun ei pysy pystyssä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla