Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko, että omakin arvostuksesi laskee, kun menet naimisiin alemman koulutustason omaavan naisen/miehen kanssa.

Vierailija
04.11.2024 |

Olen akateemisen loppututkinnon suotrittanut 35-vuotias  mies. Menin naimisiin kauppaoppilaitoksen käyneen naisen kanssa ja tuttavapiirimme muuttui, Aikaisemmin siihen kuului vain yliopiston käyneitä ihmisiä, mutta nyt tuttaviimme kuuluu myyjiä, kampaajia jne.

Tuntuuko, että omakin arvostuksesi laskee, kun menet naimisiin alemman koulutustason omaavan naisen/miehen kanssa.

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sun täytyy tehdä tää sama kysely pienillä variaatioilla, että saat tuon tuskan ulos päästäsi? Alkaa meinaan hieman kyllästyttää...

Onko sulla joku agenda tässä jatkuvassa spämmäämisessä?

Vierailija
2/16 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani aikanaan vastustivat, kun menin naimisiin laborantin kanssa, vaikka itse olen maisteri. Ei meillä ole muodostunut mitään tuttavapiiriä. Lapsilla on kavereita enkä edes tiedä, mitä heidän vanhempansa ovat ammatiltaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ressukalla huono itsetunto.   

Naisesi olisi voinut valita miehen tollasen neidin sijaan. 

Vierailija
4/16 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuohon kun lisää vielä:

- allergiat/lääk.tiet.sairaudet/yliherkkyys.yms

- ed.suhteidentraumat

..niin?

Taivas..

Vierailija
5/16 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikui aikanani opiskelijapiireissä ja sieltä löysin miehen itselleni. Molemmilla on samantasoinen koulutus. Hyvä niin.

Vierailija
6/16 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvomaailma ja yleinen aktiivisuus elämässä ovat vieläkin ulkokultaisuutta tärkeämpiä. Onhan mukamas korkeakoulutettuja sinimustassa koalitiossa, mutta sivistysporvarit tuntuvat olevan harvassa: he ovatkin sitten parasta parisuhdemateriaalia. <3

Vierailija
7/16 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun maineeni nousi, kun 40:nä aloin seurustelemaan 20:sen salitytön kanssa. Oli kyllä niin sanotusti kiinteässä lihassa.

Ja sen koulutus oli pelkkä Amis, kun minä olen akateeminen tutkija.

Vierailija
8/16 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun maineeni nousi, kun 40:nä aloin seurustelemaan 20:sen salitytön kanssa. Oli kyllä niin sanotusti kiinteässä lihassa.

Kirjoitusasusi paljastaa, että olet koulupudokas. 

Vierailija
9/16 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani, sisarukseni ja minä itse olemme suorittaneet tutkinnot yliopistossa. Rakastuin ja menin naimisiin naisen joka on suorittanut vain ammattikoulutasoisen koulutuksen. Minua paheksuttiin ja arvosteltiin sen vuoksi.

Vierailija
10/16 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä paljasta. Tietäisitpä millaista ulosantia lukion opettajilla ja rehtorilla on, poislukien tietysti äidinkielen ja kielten opettajat.

Vierailija
11/16 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en ole koskaan miettinyt moisia asioita, eikä ole aidosti kiinnostanut, mitä joku vieras ihminen ajattelee minusta. Itselläni on maisterin tutkinto, vaimoni on lähihoitaja. Tekee paljon arvokkaampaa työtä kuin minä, eikä se koulutus ihan aina kerro edes ihmisen yleissivistyksestä. Meillä on samankaltaiset kiinnostuksen kohteet, ja keskusteltavaa on riittänyt moninaisista asioista jo yli 20 vuoden ajan.

Vierailija
12/16 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulupudokas on terminä sellainen, ettei sitä käytä kuin elokuvissa yliopistossa opiskelleita nähneitä.

Toiseksi, mitä sillä on oikeasti väliä, jos joku paheksuu sinua. Eläthän omaa elämääsi? 

Vierailija
13/16 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodoman synti pinnan alta esiin kuplii tässäkin muodossa (Hesekiel 16:29 - )

Vierailija
14/16 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalan infossa toimistotyössä. Olen käynyt vain kauppaoppilaitoksen. Arvostukseni selvästi nousi, kun menin naimisiin lääkärin kanssa.

N 31v.

Vierailija
15/16 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin taitava, että kykenen kirjoittamaan kohdeyleisön tasolla.

Vierailija
16/16 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja (nainen45 v.) ja mieheni on koulunkäyntiavustaja. Tunnen sen vuoksi alenmuudentunnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi