Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä aura?

Vierailija
04.11.2024 |

Mitä tuo oikeastaan tarkoittaa ja miten sen "näkee"?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura juusto 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
2/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Kirilianin kuvassa. Minulla oli ympärillä valoista valoa, hiukan sinertävää kurkun kohdalla. Masennus. Valkoinen valo tarkoittaa, että teen juuri sitä, mitä olen tullut tänne tekemään. 

Yhdellä oli kauttaaltaan punainen aura, intohimoa on kuulemma liikaakin. 

Ihmisillä on erivärisiä auroja. Sairaudet näkyvät esim. mustina pisteitä jossain kohtaa auraa. Joillakin voi jopa puuttua palasia aurasta. 

Sitä en tiedä, muuttuuko auran väri vanhetessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Kirilianin kuvassa. Minulla oli ympärillä valoista valoa, hiukan sinertävää kurkun kohdalla. Masennus. Valkoinen valo tarkoittaa, että teen juuri sitä, mitä olen tullut tänne tekemään. 

Ihmisillä on erivärisiä auroja. Sairaudet näkyvät esim. mustina pisteitä jossain kohtaa auraa. Joillakin voi jopa puuttua palasia aurasta. 

Kyllä muuttuu.  Mulla tuo aura ollut kymmeniä vuosia aitan takana käyttämättä niin on umpiruosteessa.  Käytössä ollessa siivet oli kirkkaat.

Vierailija
4/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aura on varmaan sellainen, missä ei näy sairauksia, on ehjä. Ei mitään voimakkaita negatiivisia tunteita. 

Auran värit kuulemma muuttuvat tunnetilojen mukaan. 

Vihreä on rakkauden väri, punainen intohimon, violetti on henkinen. 

Ihmisen auran värit kertovat ihmisestä. Jos on paljon vihreää, niin silloin ihminen rakastaa varmaan muita ihmisiä ja eläimiä 

Vierailija
5/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuttuu.  Mulla tuo aura ollut kymmeniä vuosia aitan takana käyttämättä niin on umpiruosteessa.  Käytössä ollessa siivet oli kirkkaat.

Usko tai älä. Puillakin on aura. Jos oksa on leikattu pois, oksan ympärillä on pitkään aura. 

Sanoin jos ihmiseltä on amputoitu raaja. Aura on ja pysyy. 

Vierailija
6/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aura tuntuu henkilön läheisyydessä ja näkyy siinä miten hän kohtelee ja ottaa huomioon muut. Empaattinen ja saa aikaan rentouden.

Vierailija
7/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aura tuntuu henkilön läheisyydessä ja näkyy siinä miten hän kohtelee ja ottaa huomioon muut. Empaattinen ja saa aikaan rentouden.

Mietin vaan, kun eräs henkilö sanoi niin mulle kerran. Harrasti henkimaailman asioita. En muista enää näkikö värejä.

ap

Vierailija
8/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos!

ap

Vierailija
9/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kverneland

Vierailija
10/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ihminen on terve, on hänen lähellään hyvä olla. Ei ole negatiivisia tunteita kuten kateutta tai vihaa. Ei siis mitään mustia pisteitä jossain kohtaa auraa tai harmaata sumua ympärillä, tai sammuneita värejä. 

Olen kokenut ehkä kolmen ihmisen kohdalla tosi outoa sekavaa oloa. Nämä ihmiset ovat olleet sekakäyttäjiä. Minua on alkanut naurattaa ilman syytä. Jotenkin mielipuolinen olo, kuin mattoa revittäisiin jalkojen alta. 

Vierailija
11/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kahden ihmisen aurat kommunikoivat jotenkin keskenään. Tämä on ihan oma veikkaus. Siis jos henkilökemiat menee hyvin yksiin. Silloin henkilöiden aurat sopivat hyvin yhteen ja vahvistavat toisiaan. 

Vierailija
12/12 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, kun eräs henkilö sanoi niin mulle kerran. Harrasti henkimaailman asioita. En muista enää näkikö värejä.

ap

Mä luulen, että aurat ovat erilaisia. Ihmisillä on eri tehtäviä maailmassa. Jos olet terve ja tasapainoinen, näkyy se sun aurassa. En usko, että aurat ovat mitenkään paremmuusjärjestyksessä. Joissakin ihmisissä on luontaisesti enemmän rakkautta kuin toisissa. (Mikä nyt tuntuu hienolta ajatukselta). 

Kirialinin kuvauksessa kun olin, yhden naisen kuva oli ihan punainen. On intohimo tietysti hyvä, asia, ellei mene liiallisuuksiin, nymfomanian puolelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän