Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyesti kesään vk 8

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntariin tuli sitten ensimmäinen plussatulos :( Ei paljoa vain vaivaiset satagrammaa mutta kuitenkin plussaa. Mä en ymmärrä mistä johtuu. Olen kyllä syönyt karkkiakin, mutta olen kuitenkin pysynyt pisteissä. Pisteet ylittyi vain yhdellä. Mun on tehnyt muutenkin mieli syödä vähän kaikkea ja nyt sitten tekee mieli syödä vielä enemmän. Nyt tekee aika tiukkaa että jaksaa jatkaa.

aloitus 2.1. 94,8

nyt: 87,5

Nousua: +100g

kokonaispudotus: 7,3

Vierailija
2/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällä taas ;)

Lähtöpaino:88

Paino nyt: 85

erotus viimevksta: -900g

kokonaispudotus:3kg

Tavoite: alle 70 mieluusti

Ihan olen tyytyväinen, vaikka luonteenlaatu on aikas malttamaton eli heti pitäis tulla kunnon tuloksia ....

Nyt olen saanut liikunnassa enemmän tsemppiä päälle, vaikka vain työmatkaliikuntaa lähinnä tullut harrasteltua, mutta kuitenkin. Pitäis vaan nuo pakkaset kohtuurajoissa et ei tarvis autoon turvautua.

Syömisten suhteen saa olla tosi tiukkana. Vknloppuna tuli käytyä ystävien luona ja reippaasti muutamia punaviinilasillisia otettua, sekä pitsaa, joten nyt taas tiukasti viikkoon.

Aurinkoisia päiviä itsekullekkin!

Pyykkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa on tullut viime viikosta lisää 300g :(

Siinä on tosin toivottavasti turvotusta viikonlopun mässäilyistä - ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan syömiset. Mä yritän tarkkailla noita kalorimääriä ja mielestäni keräsin kuitenkin viime viikolla kalorivajetta niin, että painon olisi pitänyt laskea vähän. Työkaveri eilen sanoi, että olen kuulemma hoikistunut! Vaaka kuitenkin on näyttänyt jo viikkotolkulla samaa lukemaa pienin vaihteluin.

Nyt on kyllä pakko tunnustaa, että mulla on ote lipsunut viime aikoina, mutta en aio antaa periksi. Tänään spinnaamaan ja terveellistä pötyä pöytään!!

Tosi hienoja tuloksia muilla! Tällä kahden kilon pudotuksella ei kauheasti hurrata....

Tsemiä kaikille :)

Aloituspaino 72,8 kg

Paino nyt 71,1 kg

Viikkomuutos +300g

Kokonaispudotus -1,7 kg

Vierailija
4/12 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt tää pieni lipsuminen sitten kostautuu :( kyllä OTTAA PÄÄHÄN!!!

Jää kyllä laskiaispullat syömättä ja alkaa tiukka viikko! No eipä tässä muuta voi kun katsoa peiliin ja tehdä asialle jotain.

Itsekuri on ollut aivan onneton,kaikki herkut mitä eteen on tullu on päätyny suuhun :(

alkupaino: 93,5kg

paino nyt:88.3kg

viikkopudotus:+500g

kokonaispudotus:-5,2kg

Ei muuta kun uutta tsemppiä kaikille!!Kyllä tää paino tästä taas lähtee laskuun :)

Vierailija
5/12 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio on alkanu täällä hiukan kärsimään jostain syystä ja pientä lipsumista on havaittu omassa syömisessä. Suurin syy varmaan johtuu siitä etten oo jaksanu/viittiny kirjata omia syömisiä ja laskea pisteitä. Pitää nyt tsempata.

Alotuspaino:88,9 kg

Viime viikolla: 86,5 kg

Tällä viikolla: 86,4 kg

Pudotus viime viikosta - 100g

Pudotus yht: -2,5 kg

Taitaa olla tää vaikeeta aikaa ja se on niin helppoa lipsua. Nyt pitää vaan ottaa itteä taas niskasta kiinni jatkaa kohti sitä tavoitetta mitä ollaan itsellemme asetettu. Tsemppiä kaikille :)

-Sara-Maria-

Vierailija
6/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 83 kg

Paino nyt 79,1 kg

Lasku viime viikosta - 0,7 g

Kokonaispudotus - 3,9 kg

Tavoitepaino 65 kg

Hitaasti, mutta varmasti. Tuo kokonaispudotus ei ole tuon enempää, koska joku viikko sitten paino nousi ja sitten junnasi paikallaan. Viime viikolla oli lähtenyt ihan hyvin. Nyt on mudcake uunissa :O Pitää kokeilla yhteen juhlaan (seli seli). Suklaa on ykkösherkku, joten kyllä minä siihen lankean. Pitää syöttää vaan ukolle mahdollisimman paljon, ettei olis itselle syötävää ;)

Oli ollut kyselyä perheestä. Meidän perheeseen kuuluvat minä 29v, mies 34v ja 1v3kk tytär sekä kaksi kisulia. Oulussa asumme.

Vierailija
7/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ajan tekisi mieli mässätä mitä vaan. Nyt olen saanut hieman nukkuakin, kun mies on lomilla. Todennäköisesti viime viikko meni ihan pipariksi, kun on ollut niin väsynyt ja syömällä koittaa pitää itseään päivällä hereillä. Moneen yöhön en saanut nukkua kuin tunnin pätkiä ja kyllä siinä alkoi pahasti pätkiä itsellä kaikki mahdollinen. En ole jaksanut vääntää itseäni salillekaan. Spinning-tuntia kovasti odottelen, ostin juuri uudet kengät.

Kuopus vääntää kaikella tarmollaan hampaita ja heräilee vähän väliä. Olis tuota univelkaa jo hieman muutenkin... Mutta kai tuo helpottaa ennen kouluun menoa:)

No tässä saldo, edelleen miinuksella kuitenkin, mutta ei riittävästi.

8.1. 84.8

15.1. 83.8

22.1. 83.0

31.1. 82.8

6.2. 82.0

13.2. 81.2

20.2. 81.0

Vierailija
8/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ihan pystynytkään olemaan tiukalla linjalla :) Maanantaina kävin puntarissa mutta vasta nyt ehdin koneelle.

Lähtöpaino: 72

Paino nyt: 71,9

erotus viimevksta: -700g

kokonaispudotus: -100g

Tavoite: 68

Vierailija
9/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on eka pudotettu kilo takana! Aloitin siis helmikuun alussa, painoa 60kg ja nyt 59kg. Olen tosi mielissäni ;-) Varsinkin, kun nämä ns. vikat kilot on aina n i i n tiukassa. Raskausaikana painoa tuli se 15kg...Edellisestä 21kg, eli paremmilla meiningeillä joka tapauksessa. Tavoite olisi 57kg vappuun mennessä, eli voipi olla ihan realististakin, jos vain pysyn " ruodussa" . Millään dietillä en ole ollut, liikkuminenkin jäänyt vähemmälle mitä alunperin olin suunnitellut - no, kevät tulee, joten sitten sitäkin taas enempi. Lähinnä olen keskittynyt siihen, etten söisi herkkuja päivittäin ja iltamussutus jäisi pois (ei kyllä ole onnistunut..)

Mutta tästä on hyvä jatkaa! Kaikille tsemppausta!

Vierailija
10/12 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko jäi väliin, mutta nyt kirjaan taas painot.

Vko 1 68.5 kg lähtöpaino

vko 2 66.3 kg

vko 3 65.2 kg

vko 4 64.1 kg

Vko 5 63.7 kg

Vko 6 62.2 kg

Vko 7 --------

Vko 8 60.4 kg

pituus 163.5cm

tavoitepaino 58kg 6.4.07.

Kahden viikon pudotus -1.8kg, yhteensä -8.1kg !!!

Lähellä tavoitetta aletaan olla =), toivottavasti sama tahti jatkuu!

Muuton vuoksi alkaa nettipimento, joten palaan sitten taas kun uudessa kodissa netti pelaa.

Mukavia kevätpäiviä toivottaa

Tuulia

Vierailija
11/12 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vielä linjoilla niin mitä olet oikein tehnyt että sulla on noin upeesti mennyt paino alas?? Yleensä sanotaan että kun paino alkaa olla normaali niin pudotusvauhti hidastuu, mutta se ei pidä kyllä paikkansa sun kohdalla. Jos vaan ehdit niin kerrohan vinkkejä.

Vierailija
12/12 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja onnea uuteen kotiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän