Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko yrittänyt saada haluamasi naisen/miehen tunteet heräämään teeskentelemällä ihastuneesi toiseen.

Vierailija
04.11.2024 |

Olin rakastunut mieheen, mutta hän ei ollut kiinnostunut minusta. Tanssin hitaita lähekkäin toisen miehen kanssa rakastamani miehen nähden. Mies tuli mustasukkaiseksi ja hän kiinnostui minusta ja suhteemme heräsi henkiin.

Oletko yrittänyt saada haluamasi naisen/miehen tunteet heräämään teeskentelemällä ihastuneesi toiseen.

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö eräs mies yritti? No siitä alkoi kyllä hirveä helvetti. Olin jo ihastunut joten tunteiden herättämisestä ei ollut kohdallani kyse. Kaikki meni ihan sotkuksi, koska pidin miehen tekoja aivan pöhköinä eli ei mitään mustasukkaisuuden tunteita tämmönen ainakaan herättänyt.

Vierailija
2/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän typerää perseilyä, en usko sekunttiakaan että moinen lapsellinen hölmöily ois ikinä toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt näin ja saanut rakastamanu miehen mustasukkaiseksi.

N. 32v.

Vierailija
4/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt näin ja saanut rakastamanu miehen mustasukkaiseksi.

N. 32v.

Ja samalla pätki tuota "ihastusta" turpaan ja heitti sut mäkeen

Vierailija
5/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään typerämpää olla. Joko toinen ei ole kiinnostunut ollenkaan tai jos on ja tulee mustasukkaiseksi niin ei siitä suhdetta synny.

Vierailija
6/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin lapselliset luulevat, että mustasukkaisuus osoittaa rakkautta. Siksi pyrkivät sitä herättelemään, mutta eivät tajua leikkivänsä tulella. Mustasukkaisuus AINA tuhoaa rakkautta, sitä enemmän, mitä voimakkaampaa se on, kaikkein voimakkaimpana täyttä helvettiä molemmille.

Taipumus mustasukkaisuuteen on kyllä syntynyt evoluution hyödyllisyyslogiikan ansiosta, mutta AIKANA, jolloin sitä tarvittiin kilpailussa, jotta toinen ei jakaisi resurssejaan kahden tai useamman kanssa. Nykyisin siitä on vain VAHINKOA, kun naisillakin on oma toimeentulonsa ja äitiys- ja toimeentuloavustuksensa

Mustasukkaisuus vain edelleen elää perintögeeneissä ainakin sata tuhatta vuotta ja tekee useiden elämän kamaloittavaksi. Kynis.mi

Vierailija
7/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt meininkiä 

Vierailija
8/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt näyttää rakastamalleni miehelle, että minulla on muitakin ottajia eli ollut läheisissä väleissä toisen kanssa. Siitä ei ole seurannut muuta kuin sotkuja ihmissuhteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi