Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni myöntää feikkaavansa mielipiteitä?

Vierailija
03.11.2024 |

Esimerkiksi Facebookissa omalla nimellä, esiinnyttekö siellä ihan eri lailla kuin täällä nimettöminä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkaan usein vauva.fi:ssä. On hauska lukea tuohtuneita, asiattomia vastauksia. Huvittaa, kun yhden lyhyen tekstin perusteella muut luulevat tietävänsä, millainen olen. Useimmiten olen siis luuseri, köyhä, tyhmä... jne

Vierailija
2/9 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikkaan usein vauva.fi:ssä. On hauska lukea tuohtuneita, asiattomia vastauksia. Huvittaa, kun yhden lyhyen tekstin perusteella muut luulevat tietävänsä, millainen olen. Useimmiten olen siis luuseri, köyhä, tyhmä... jne

Mut niinhän sä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Now you see me, now you don't 

Now I'm here I'm nowhere now! 

Vierailija
4/9 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/9 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä kyllä, hyvinkin usein. Pitää sopeutua porukkaan. Netissä en koskaan. Se olisi vain tyhmää trollailua.

Vierailija
6/9 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna luonto periksi valehdella omista mielipiteistä, edes nimettömänä, vaikka sinällään taktisista syistä se voisi olla järkevää. Sillä voisi saada jonkun joko tuohtumaan tai sitten lankeamaan valheelliseen turvallisuudentunteeseen ja avautumaan omista mielipiteistään.

Parasta mihin huijaamisen saralla pystyn on olla hiljaa omista mielipiteistään, jos juuri sillä hetkellä ei huvita alkaa raahata kivirekeä vastamäkeen.

Vierailija
7/9 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todellakin luuseri ja tyhmä.

Vierailija
8/9 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai täällä tule kirjoitettua välillä aika kärkkäästi, vaikka ei ihan sitä mieltä olisikaan. ärsyttää vain nuo jotkut itsesäälissä kierivät  moukujat, niinkuin tällä palstalla jotain rahaa jaettaisiin.

Marininkin vanhasta blogista löytyi lause, että jos tahtoo rikastua, niin asialle pitää tehdä jotain.

Vierailija
9/9 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Joskus toki kannattaa olla hiljaa ja pitää mielipiteensä omana tietonaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme