Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meikkaat?

Vierailija
03.11.2024 |

Mä meikkaan ensisijaisesti itseäni varten. Haluan näyttää omiin silmiini kivalta ja siistiltä jos ja kun satun vilkaisemaan itseäni peilistä päivän mittaan. Toissijaisesti haluan näyttää kivalta ja siistiltä yleisesti ihmisiä varten, naapurin mummoa, kaupan kassaa jne.

Miksi pohdin tällaista? Siksi, että kuulin erään miehen väittävän, että naiset meikkaavat häntä varten ja että meikkaaminen on hänelle kutsu lähestyä naista. Meinasin oksentaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ainakin selvä, että miestäsi varten et varmasti meikkaa.

Vierailija
2/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihomaaleja ja ehostuksia on käytetty jo historian alkuajoista lähtien. Naiset ja miehet ovat harrastaneet meikkaamista. Jokainen maalaa kasvojaan oman mielensä mukaan.

Itse keskityn enemmän laadukkaaseen ihonhoitoon kuin ehostamiseen.

Vierailija
4/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytän omasta mielestäni freesimmältä ja nätimmältä meikattuna.

Vierailija
5/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin teininä aknen piiloon, nyt parikymppisenä ei ole enää ollut tarvetta. 

Vierailija
6/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että mun ei tarvitsi joutua järkyttävän itseinhon valtaan nähdessäni itseni peilistä tai näyteikkunasta. Samasta syystä pukeudun kehoani imarteleviin vaatteisiin enkä mihinkään rääsyläisasuihin ja kuomasaappaisiin. Että en sanoisi mielessäni (tai ääneen) "hyi vttu että oot ruma".

Vierailija
7/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus itseä varten, ja ennen myös mun miestä varten.

Ja sitten mun meikkivoide on oikeasti apteekin sävyttävä hoitovoide, jolla on kaikenmaailman finnejä ja mustapäitä tuhoavia vaikutuksia ja myös kosteuttaa ihoa.. sitä saa kai värittömänäkin, mutta mulla on niin paljon rasvoja, etten jaksa ostaa tuostakin värillisenä ja värittämään.. hehehe.. siksikin siis "miekkaan", se ns. meikkivoide on paras voiteeni.

Vierailija
8/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ehkä tottumuksesta, kun olen meikannut jo niin pitkään. Olen tottunut meikattuun versioon itsestäni. Saan itsevarmuutta ja meikki sopii tyyliini. Olen myös luonteeltani herkkä ja ujo ja meikki tuo jotenkin varmuutta ja ns "kovuutta", jota töissä tarvii. Vapaalla kotona ollessa en jaksa meikata.

Vierailija
9/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että mun ei tarvitsi joutua järkyttävän itseinhon valtaan nähdessäni itseni peilistä tai näyteikkunasta. Samasta syystä pukeudun kehoani imarteleviin vaatteisiin enkä mihinkään rääsyläisasuihin ja kuomasaappaisiin. Että en sanoisi mielessäni (tai ääneen) "hyi vttu että oot ruma".

Ja toivon ettei yksikään mies (tai nainen) kiinnitä muhun mitään huomiota.

Vierailija
10/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään meikata ja tykkään siitä, miltä näytän meikattuna. 

Vierailija
11/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on huono itsetunto ja kuvittelen kaunistuvani tunkemalla pakkelia naaman täyteen.

t: nainen

Vierailija
12/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa koska näytän mielestäni liian erilaiselta meikattuna ja meikki vanhentaa

Vierailija
13/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan ehkä tottumuksesta, kun olen meikannut jo niin pitkään. Olen tottunut meikattuun versioon itsestäni. Saan itsevarmuutta ja meikki sopii tyyliini. Olen myös luonteeltani herkkä ja ujo ja meikki tuo jotenkin varmuutta ja ns "kovuutta", jota töissä tarvii. Vapaalla kotona ollessa en jaksa meikata.

Mä oon taas tottunut meikittömään naamani ja jos laitan meikkiä niin näytän heti mielestäni oudolta 

Vierailija
14/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalvakat piirteeni saavat eloa meikillä. Näytän pirteämmältä ja enemmän omalta itseltäni. Ilman meikkiä liukenen seinään, meikattuna tulen näkyväksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi