Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on "aito nainen"? (Mies etsii Tinderissä yms.)

Vierailija
03.11.2024 |

Mitä siis tarkoittaa tarkalleen treffi-ilmoitusten sanamuoto, että mies etsii aitoa naista? Mitä tämä aito nainen merkitsee? Voisiko joku vääntää rautalangasta? Onko se taas joku kiertoilmaus laihalle ja hyvännäköiselle?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole jäänyt ottamaan selvää. Suoraan vasemmalle menevät kaikki nämä olethan aito, naisellinen, iloinen tms. vaatimukset.

Vierailija
2/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ilmaiseksi työnsä jälkeen kaikki kotityöt vuodesta toiseen ja suostuu menemään sänkyyn vastenmielisen miehen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että siinä tarkoitetaan sitä, että etsitään naista, joka on syntynyt naiseksi.

Vierailija
4/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee ilmaiseksi työnsä jälkeen kaikki kotityöt vuodesta toiseen ja suostuu menemään sänkyyn vastenmielisen miehen kanssa. 

Jotain tällaista veikkaisin. Miehen äidin kaltainen, mutta antaa lisäksi irstaasti pimppaa kaikilla miehen vaatimilla tavoilla. Miehelle ja niille, jotka eniten tarjoavat. Jne.

Vierailija
5/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tarkoittaa ettei esitä mitään rooleja ja mielistele (= epätoivoinen) vaan kykenee olemaan oma itsensä. Mutta mistä tuostakin nyt tietää, jotkut ilmaisevat itseään niin huonosti. 

Vierailija
6/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito nainen = äidin korvike + seksilelu

Vierailija
7/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikin vastakohta. On sellainen kuin on oikeasti, ei esitä mitään. Tuolla deittisovelluksissa on älyttömän paljon feikki-ihmisiä (myös miehissä) joten ymmärrän toiveen.

Vierailija
8/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cis-nainen jolla ei ole huulitäytteitä, silikoneja tai tatuointeja. Sellainen on aito nainen.

Vierailija
9/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että miehellä on päässään ahtaat sukupuoliroolit ja oma kuvitelma naiseudesta. Itse toivoisin tulevani kohdatuksi ihmisenä ja persoonana, joten ei kiinnosta lähteä selvittämään, mitä tämä aito, oikea naiseus jonkun mielestä sitten on.

Vierailija
10/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cis-nainen jolla ei ole huulitäytteitä, silikoneja tai tatuointeja. Sellainen on aito nainen.

Eikö mies itse osaa laittaa näitä tinderissä vasemmalle, vai miksi heitä pitää erikseen kieltää olemasta yhteydessä? 

Vierailija
11/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että miehellä on päässään ahtaat sukupuoliroolit ja oma kuvitelma naiseudesta. Itse toivoisin tulevani kohdatuksi ihmisenä ja persoonana, joten ei kiinnosta lähteä selvittämään, mitä tämä aito, oikea naiseus jonkun mielestä sitten on.

😂 Jännä juttu kun olet sinkku.

Vierailija
12/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Biologinen nainenhan on aito

Vierailija
13/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderistä ei sellaisia löydä. sopii vain panosovellukseksi jos harrastaa sellaista

Vierailija
14/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en ole jäänyt ottamaan selvää. Suoraan vasemmalle menevät kaikki nämä olethan aito, naisellinen, iloinen tms. vaatimukset.

Naiset eivät koskaan vaadi, että miehen tulisi olla aito, miehekäs, positiivinen, tms.

Vierailija
15/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä

Vierailija
16/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanottuna, mies ei saisi toivoa saati vaatia Tinderisä yhtään mitään.

Eikö se nyt kuitenkin olisi parempi, että ilmaistaan mitä ollaan etsimässä niin ei haaskata molempien aikaa?

Vierailija
17/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät koskaan vaadi, että miehen tulisi olla aito, miehekäs, positiivinen, tms.

Minulle aitous on yksi tärkeimmistä asioista miehessä. Liikaa kohdannut niitä jotka sanovat vain mitä haluan kuulla, riippumatta siitä mitä itse oikeasti ajattelevat.

Vierailija
18/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä, vaan en voi tietää mitä nämä naisellinen, aito ja iloinen miehen mielestä tarkalleen tarkoittavat.

Vierailija
19/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanottuna, mies ei saisi toivoa saati vaatia Tinderisä yhtään mitään.

Eikö se nyt kuitenkin olisi parempi, että ilmaistaan mitä ollaan etsimässä niin ei haaskata molempien aikaa?

Eikö se olisi vaan helpompi kertoa itsestään omassa esittelytekstissään ja tykätä niistä, jotka kiinnostavat itseä. Vaatimuslistoja esittäviä karttavat nekin, jotka täyttävät vaatimukset. 

Vierailija
20/30 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olisi vaan helpompi kertoa itsestään omassa esittelytekstissään ja tykätä niistä, jotka kiinnostavat itseä. Vaatimuslistoja esittäviä karttavat nekin, jotka täyttävät vaatimukset. 

Niinpä. En minä ainakaan kiinnostu kenestäkään sen perusteella, että täytän hänen vaatimuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän