Mikä on "aito nainen"? (Mies etsii Tinderissä yms.)
Mitä siis tarkoittaa tarkalleen treffi-ilmoitusten sanamuoto, että mies etsii aitoa naista? Mitä tämä aito nainen merkitsee? Voisiko joku vääntää rautalangasta? Onko se taas joku kiertoilmaus laihalle ja hyvännäköiselle?
Kommentit (30)
Tekee ilmaiseksi työnsä jälkeen kaikki kotityöt vuodesta toiseen ja suostuu menemään sänkyyn vastenmielisen miehen kanssa.
Minä luulen, että siinä tarkoitetaan sitä, että etsitään naista, joka on syntynyt naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tekee ilmaiseksi työnsä jälkeen kaikki kotityöt vuodesta toiseen ja suostuu menemään sänkyyn vastenmielisen miehen kanssa.
Jotain tällaista veikkaisin. Miehen äidin kaltainen, mutta antaa lisäksi irstaasti pimppaa kaikilla miehen vaatimilla tavoilla. Miehelle ja niille, jotka eniten tarjoavat. Jne.
Kai se tarkoittaa ettei esitä mitään rooleja ja mielistele (= epätoivoinen) vaan kykenee olemaan oma itsensä. Mutta mistä tuostakin nyt tietää, jotkut ilmaisevat itseään niin huonosti.
Aito nainen = äidin korvike + seksilelu
Feikin vastakohta. On sellainen kuin on oikeasti, ei esitä mitään. Tuolla deittisovelluksissa on älyttömän paljon feikki-ihmisiä (myös miehissä) joten ymmärrän toiveen.
Cis-nainen jolla ei ole huulitäytteitä, silikoneja tai tatuointeja. Sellainen on aito nainen.
Tulee mieleen, että miehellä on päässään ahtaat sukupuoliroolit ja oma kuvitelma naiseudesta. Itse toivoisin tulevani kohdatuksi ihmisenä ja persoonana, joten ei kiinnosta lähteä selvittämään, mitä tämä aito, oikea naiseus jonkun mielestä sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Cis-nainen jolla ei ole huulitäytteitä, silikoneja tai tatuointeja. Sellainen on aito nainen.
Eikö mies itse osaa laittaa näitä tinderissä vasemmalle, vai miksi heitä pitää erikseen kieltää olemasta yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, että miehellä on päässään ahtaat sukupuoliroolit ja oma kuvitelma naiseudesta. Itse toivoisin tulevani kohdatuksi ihmisenä ja persoonana, joten ei kiinnosta lähteä selvittämään, mitä tämä aito, oikea naiseus jonkun mielestä sitten on.
😂 Jännä juttu kun olet sinkku.
Outoa. Biologinen nainenhan on aito
tinderistä ei sellaisia löydä. sopii vain panosovellukseksi jos harrastaa sellaista
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en ole jäänyt ottamaan selvää. Suoraan vasemmalle menevät kaikki nämä olethan aito, naisellinen, iloinen tms. vaatimukset.
Naiset eivät koskaan vaadi, että miehen tulisi olla aito, miehekäs, positiivinen, tms.
Eli toisin sanottuna, mies ei saisi toivoa saati vaatia Tinderisä yhtään mitään.
Eikö se nyt kuitenkin olisi parempi, että ilmaistaan mitä ollaan etsimässä niin ei haaskata molempien aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en ole jäänyt ottamaan selvää. Suoraan vasemmalle menevät kaikki nämä olethan aito, naisellinen, iloinen tms. vaatimukset.
Naiset eivät koskaan vaadi, että miehen tulisi olla aito, miehekäs, positiivinen, tms.
Minulle aitous on yksi tärkeimmistä asioista miehessä. Liikaa kohdannut niitä jotka sanovat vain mitä haluan kuulla, riippumatta siitä mitä itse oikeasti ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, vaan en voi tietää mitä nämä naisellinen, aito ja iloinen miehen mielestä tarkalleen tarkoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanottuna, mies ei saisi toivoa saati vaatia Tinderisä yhtään mitään.
Eikö se nyt kuitenkin olisi parempi, että ilmaistaan mitä ollaan etsimässä niin ei haaskata molempien aikaa?
Eikö se olisi vaan helpompi kertoa itsestään omassa esittelytekstissään ja tykätä niistä, jotka kiinnostavat itseä. Vaatimuslistoja esittäviä karttavat nekin, jotka täyttävät vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olisi vaan helpompi kertoa itsestään omassa esittelytekstissään ja tykätä niistä, jotka kiinnostavat itseä. Vaatimuslistoja esittäviä karttavat nekin, jotka täyttävät vaatimukset.
Niinpä. En minä ainakaan kiinnostu kenestäkään sen perusteella, että täytän hänen vaatimuksensa.