Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ahmin kun elämä koettelee? Huonompi olo tulee.

Vierailija
02.11.2024 |

Valitettavasti minulle ei käy niin että ruokahalu menee kun jotain ikävää tapahtuu. Niin käy ymmärtääkseni usealle ihmiselle. 

Minä menen johonkin looppiin ja alan syömään kaikkea ja paljon. Se on yksi keino paeta. 

Miten tästä pääsisi pois?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ihan sama ongelma. En ole saanut mielenterveysongelmiini mm. ahdistus mitään oikeaa apua ja olen yrittänyt lääkitä itseäni ruoalla ja erityisesti herkuilla. Hyvää tässä on se, että en käytä päihteitä, vaan olen absolutisti, en pelaa uhkapelejä, lopetin satunnaisen 1-2 lottorivinkin pelaamisen sen jälkeen kun se vaati rekisteröinnin, enkä harrasta irtosuhteita. Oma juttuni on aina ollut ruoka, mutta samanlainen riippuvuus ruoka noiden muiden kanssa kuitenkin on. Toivon, että oppisin syömään terveellisesti ja laihtuisinkin samalla. En oikeastaan edes haluaisi enää syödä herkkuja kun se ei ole enää vuosiin ollut mitään oikeaa herkuttelua, mutta siltikin joka päivä syön näin, eikä tästä pääse irti. Unelmaruokavalioni pääosassa olisi kasvikset, vihannekset, broileri ja peruna, joista oikeastaan pidänkin paljon, mutta ei vaan on istu.

Vierailija
2/3 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt näköään herätä keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt näköään herätä keskustelua.

Ei herätä, koska me emme tiedä miksi syöt tuossa tilanteessa. Me muut lakkaamme syömästä. Kannattaisiko tilata aika psykol8gille tai terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan