Mikä juttu teillä naisilla on kynttilöihin?
Ihan kivojahan ne ovat kun niitä laittelette, mutta en ikinä itse viitsisi.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
pienhiukkasia ... ei kannata poltella
Hysteriaa. Pienhiukkasia on kaikkialla ilman kynttilöitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ovat, mutta nykyään poltan vähemmän, kun pilaavat ilman.
Soijakynttilät ei pilaa.
Soijakynttilät palaa ilman tulta?
Koska sille ilman pilluu porukalle määrätään jonnilaiset sakot,miekin sodankäynyt ukko jo jouvun yskimään kun savuttaa ja kohta tulloo paskakin houssuun.
Mulla on niin kerpeleen vetoisa kämppä ja palelen helposti, niin kynttilöillä saa vähän lisälämpöä pieneen tilaan. Plus leffoja on kiva katsoa kynttilänvalossa.
Vierailija kirjoitti:
Koska sille ilman pilluu porukalle määrätään jonnilaiset sakot,miekin sodankäynyt ukko jo jouvun yskimään kun savuttaa ja kohta tulloo paskakin houssuun.
Counter Striken pelaaminen on eri asia kuin sodankäyminen.
Patterikynttilöitä meillä käytetään tunnelmavalaisuun.
Öisin on yksi makkarissa yövalona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynttilät pilaavat huoneilmaa yhtä pahasti kuin tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynttilät pilaavat huoneilmaa yhtä pahasti kuin tupakointi.
Höpöhöpö. Yhdessäkään kynttilässä ei ole nikotiinia.
Hengitysilmaan tulee niistä nokea ja pienhiukkasia. Ylimääräistä saastetta tulee jo tekemisestä, saati siitä polttamisesta.
Hölmöä poltella. En kyllä pidä mitään kiinan ledi - patterivalojakaan erityisenn ympäristöystävällisenä. Miettikää, mikä määrä jotain nappipattereita, piirilevyjä ja muoviroskaa valon vuoksi.
Kynttilä on miehellekin hyvä dildo, mutta kantsii varoa, ettei katkea persiiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hengitysilmaan tulee niistä nokea ja pienhiukkasia. Ylimääräistä saastetta tulee jo tekemisestä, saati siitä polttamisesta.
Hölmöä poltella. En kyllä pidä mitään kiinan ledi - patterivalojakaan erityisenn ympäristöystävällisenä. Miettikää, mikä määrä jotain nappipattereita, piirilevyjä ja muoviroskaa valon vuoksi.
Miksi käytät älylaitteita/tietokonetta jos olet oikeasti huolissasi piirilevyistä jne.? Voithan sinä elää kokonaan ilman elektroniikka ja sähköä säästääksesi luontoa.
Olen mies ja (näin pimeänä vuodenaikana vallankin) poltan kynttilöitä ruokasalini (jossa on myös kakluuni) talonpoikaisrokokoo-tyylisellä pöydällä viisihaaraisessa kynttelikössä.
Naisystäväni tosin kiukuttelee aina sen huoneilmaan tuottamista pienhiukkasista,joten hän kielsi minulta kynttilöiden polttamisen siinä silloin kun hän on luonani käymässä.
Että:voi se olla näinkin päin tuo 'kynttiläjutun' sukupuolittuminen.
Olen niin likaisella mielikuvituksella varustettu, että sanoista nainen ja kynttilä tulee aivoihini vain irstas näky!
Juontaa esihistoriallisiin aikoihin jolloin naisen paikka oli nuotion veressä.
Soija pelastaa maailman.