Ison summan nostaminen pankista
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Totuus?
Haluan kannabista ostaa joululahjaksi
Voi sanoa ihan mitä haluaa. Kun mieheni kyllästyi tuohon kyselyyn sanoi että viinaan ja vieraisiin naisiin. Eipä siinä mitään, pankki antoi rahat. Oikeasti rahat tulivat kotivaraksi, jos sattuu tilanne että käteistä ei saakaan, pankkikortti ei toimi ja jotenkin pitäisi selvitä ostoksista.
Sanot, että mitä '****** se sulle apina kuuluu miksi haluan rahani teiltä. Anna ne tänne tai teen rikosilmoituksen.
Kelasta tarvis saada tt:tä että sais terveydenhoitokulut kustannettua
Nykyään sitten lannattaa jonetuköteen infota pankkia jos aikoo monia tuhansia nostaa. Ne joutuu nykyään tilaamaan erikseen isommat summat.
20 tonnia isoimmillaan olen nostanut 500e seteleinä. Sanoin että remonttia alan tekemään.
Niiden pitää kysyä mutta siinäpä se sitten onkin.
Ja puhuin tietysti vielä tottakin
Ei kai ne nostaessa kysele?
Tallettaessa pikemminkin on oltava todisteet rehellisellä tavalla ansaitusta rahasta.
Hyvä, kun rahanpesua valvotaan.
Itse nostin kerran 4 ( NELJÄ ) isoa 50 euron seteliä kerralla!
Handelsbanken ei anna edes pieniä summia jossei ole tilannut etukäteen. Onneks Danske Bank antaa.
Pitää sitten etukäteen varoittaa pankkia, että lähden kuukaudeksi Pattayalle ja käyn joka ilta Happy Ending baarissa.
Kyllästynyt säästämään ja haluan ostella joululahjoja ja juhlia loppuvuoden
Vierailija kirjoitti:
20 tonnia isoimmillaan olen nostanut 500e seteleinä. Sanoin että remonttia alan tekemään.
Niiden pitää kysyä mutta siinäpä se sitten onkin.
Ja puhuin tietysti vielä tottakin
Koin tuon myös ongelmalliseksi, kun nostin juurikin 500seteleinä yhden pankin tilini tyhjäksi hslutessani jakaa ne Joululahjoina.
Heillä olikin sitten ollut vaikeampaa saada ostaa sillä isolla rahalla ja se tallettaminen oli tietty myös tuottanut kyselyjä.
Sen kerran, kun olisin ollut antelias.
Totuus?