Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankit | Järkyttävää Näin Handelsbankenin asiakkaat kommentoivat siirtoa S-pankkiin

Vierailija
01.11.2024 |

Handelsbankenin asiakkaat surevat henkilökohtaisen palvelun menettämistä, kun pankista tulee osa S-pankkia joulukuun alussa. S-pankin mobiilipalveluista moni on kuitenkin jo nyt vaikuttunut.
https://www.hs.fi/talous/art-2000010798753.html

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

handelsbanken oli heittämällä paras pankki, jonka asiakkaana olen koskaan ollut.

Maksoivat parempaa korkoakin. Joka vuosi melkein järkytyin kun näin miten paljon korkoa oli tullut sijoitustilin rahoille. Lisäksi ilmainen pankkiasiointi. Virkailijaan sai yhteyden soittamalla normaaliin puhelinnumeroon. Plavelu oli aina ystävällstä ja palveluaikoja sai. Jos otin yhteyttä nettipankissa yhteyshenkilöön, ihan missä kysymyksessä tahansa, niin vastaus oli tullut muutamassa tunnissa.

Kyllä tuli oikeasti ongelmia löytää korvaava pankki hb:lle, sis niinkuin sijoitusvaroille. S-pankissa minulla oli jo käyttötili ja siihen liitetty kortti, joka toimii minulla ruokaostoskorttina, mutta ei spankista sijoituspankiksi ole. Ei heiltä taida saada arvo-osuustiliäkään.

Hetken jo pohdin, että lähden käymää tukholmassa ja avaan siellä hb:lle itselleni uuden tilin. En ole sitä tehnyt, mutta saatan vielä tehdä sen. Pitää nyt katsoa miten uusi pankkini toimii. Löysin siis sijoitusvarallisuudelleni uuden pankin jo, joten anna sille mahdollisuudeen, mutta ikävä tulee hb:ta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi